Kai tässä jonkin sorttisesta toimintakomediasta on kysymys.

29.5.2001 20:28

Alkuperäinen nimi:Gun Shy
Valmistusvuosi:2000

Aika mitäänsanomaton tapaus. Liam Neeson esittää päänsä kanssa taistelevaa poliisia ja taistelee pahasti myös uskottavuudesta. Sandra Bullockia, joka esittää peräsuolihuuhtelun Liamille tekevää sairaanhoitajaa ei oikein saada istutettua tarinaan. Sandra näyttelee perinteisesti rempseää ja räväkkää naista. Oliver Platt vetää ihan mukavan roolin räjähtämisherkkänä gansterina.

Juoni pysyy suurinpiirtein kasassa muttei jaksa sytyttää sitten yhtään. Leffassa nähdään onneksi sentään yksittäisiä hauskoja kohtia. Varsinkin Oliver Plattin esittämän gangsterin otteet meinaavat hiukan huvittaa välillä. Oliver on oikeastaan ihan hauska kaveri. Joitain hänen leffojaan olen viime aikoina nähnyt ja kaikissa rooleissa on ollut jotain joka on pelastanut lopulta pläjäyksen aivan katastrofilta.

Kai tässä jonkin sorttisesta toimintakomediasta on kysymys. Enpä muista nähneeni Sandra Bullockin enkä Liam Neesonin olleen koskaan näin heikossa leffassa.

Jos pidät Sandrasta niin kyllähän tässä muutama jalat alta vievä hymy nähdään, mutta turha odottaa tapaukselta Oliverin suorituksen lisäksi pahemmin muuta. Tämä leffa menee siinä sivussa. Voit vahingossa unohtaa tämän katsottavaksi ajankohtaan jolloin tulet bileistä, panet pläjäyksen pyörimään ja nukahdat kesken.

Arvosteltu: 29.05.2001