Johnny Depp ja Hans Zimmer ovat leffan kantava voima!

16.3.2017 14:29

Pirates of the Caribbean: Kuolleen miehen kirstun tarina jäi selvästi kesken. Jatko-osa oli pakko tehdä, jos halusi onnellisen lopun. No tässä on sitten se onnellinen loppu. Kaikille katsojille se ei kuitenkaan ole onnellinen loppu. Taso on nimittäin tipahtanut paljon alas aiempien osien tasolta ja tämä tuntuu pakolla tehdyltä.

Davy Jonesin sydämen on saanut haltuunsa Culter Beckett, jonka takia merirosvojen aika taitaa olla ohi. Kaikki merirosvoutta harrastaneet henkilöt tuomitaan kuolemaan. Davy Jonesin loukussa oleva Jack Sparrow on haettava takaisin, että Brethrenin oikeus voisi kokoontua ja valita heidän joukostaan johtaja. On aika aloittaa taistelu merirosvojen kohtalosta!

Pirates of the Caribbean: Maailman laidalla on viihdyttävä merirosvoelokuva ja Depp-fanit löytävät tästä vähintään yhden hyvän asian. Se on tietenkin itse Johnny Depp! Depp vetää roolinsa mallikkaasti loppuun saakka ja on yksi syy miksi ihmiset jaksavat katsoa tämän. Bill Nighyn Davy Jones on edelleen hyvä pahis ja ylivoimaisesti parempi kuin ”TÄMÄN ELOKUVAN BARBOSSA”. Davy Jones on edelleen eeppisen näköinen ja näin on myös muut lentävän hollantilaisen miehistöstä. Barbossa tuntuu olevan aivan eri hahmo mitä aiemmin. Hän on kirjaimellisesti muuttunut. Ei ulkoapäin, mutta hän on muuten vain outo. Keira Knightleysta on tullut ehkä vähän liian… Kyllä te tajuatte, kun katsotte tämän.
Muut hahmot ovatkin aika mitään sanomattomia, tosin kaikilla hahmoilla oli yksi motivaatio, jonka takia he tekevät juuri niin miten tekevät. Se oli välillä hyvä asia ja välillä taas päinvastoin.

Tyyliltään elokuva on synkin koko sarjasta, joka ei onnistu pelastamaan sen kohtaloa. Musiikin hoitaa jälleen Hans Zimmer ja hyvin hoitaakin! Hän on Deppin lisäksi se kantava voima POTC-elokuvissa.

Arvosteltu: 16.03.2017