ahmot ovat tylsiä ja huumori kusee pahan kerran.

18.3.2008 19:30

Alkuperäinen nimi:The Sweetest Thing
Valmistusvuosi:2002

Christina (Diaz), Courtney (Applegate) ja Jane (Blair) biletttävät kuin viimeistä päivää ja jakelevat kundeille vääriä puhelinnumeroita. Kappas vain, yhtäkkiä käykin niin, että Christina rakastuu baarissa tapaamaansa Peteriin (Jane) ja lähtee Courtneyn kanssa tapaamaan tätä Peterin veljen häihin. Perillä käy ilmi,että sulhanen onkin Peter itse. Uppsista keikkaa!

Radalla on huono yritys kertoa huumorin avulla ystävyydestä ja rakkauden etsimisestä. Hahmot ovat tylsiä ja huumori kusee pahan kerran. Siis kirjaimellisesti. Vitsejä väännetään kaikennäköisistä ulosteista ja seksistä siinä sivussa ja juoni on kaikkea muuta paitsi kokonainen ja järkevä. Edes nimekkäät näyttelijät eivät plasta elokuvaa. Kolmikko Cameron Diaz, Christina Applegate ja Selma Blair tekevät pohjanoteerauksen. Pistää miettimään mikä sai mimmit alunperin edes lähtemään projektiin.

Ainut kohtaus josta nautin, oli veljesten Peterin ja Rogerin golfauskohtaus. Selvästikään siinä ei ole yritetty liikaa ja näyttelijät Thomas Jane ja Jason Bateman vetävät sen omalla huumorillaan. Tämän kohtauksen ansiosta elokuva saa sen yhden tähden. Enempää se ei ole ansainnut.

Arvosteltu: 18.03.2008