Adam Sandler tekee hyvin hauskan ja hienon roolisuorituksen.

23.8.2008 02:40

Käsikirjoittajat: , ,
Alkuperäinen nimi:You Don't Mess With the Zohan
Valmistusvuosi:2008

Zohan (Adam Sandler) on erikoisagentti, joka on kyllästynyt Israelilaisten ja Palestiinalaiseten loputtomaan sotaan, jossa hänen pitää selvitellä asioita jatkuvasti. Täten hän lavastaa kuolemansa, jotta voisi aloittaa uuden elämänsä parturina.

Juoni elokuvassa on lähinnä sivuseikka, mutta ei mikään huono kuitenkaan. Tämä elokuva pursuaa hauskoja ja hyviä kohtia niin paljon, että vaatii toisenkin katselukerran jotta voisi muistaa kaikki. Elokuvan huumori ei pure kaikkiin katsojiin, mutta kaikkia ei voi aina miellyttää. Ainakin leffateatterissa ihmiset naureskelivat ääneen vähän väliä (itseni mukaan laskien).

Adam Sandler tekee hyvin hauskan ja hienon roolisuorituksen Zohanin roolissa. Hänen tanssi, yms. liikkeet ja muut stuntit elokuvassa ovat erittäin viihdyttävää ja hauskaa katsottavaa. Elokuva ei kyllästytä katsojaa missään vaiheessa, vaan naurattaa koko elokuvan ajan. Se miten englanti ja heprea on sekoitettu on myös hauskan kuuloista. Myös musiikkivalinta on hyvä ja saa jalat pomppimaan lattialla elokuvan aikana.

Suosittelen elokuvaa kaikille, jotka haluavat hyvät naurut (varsinkin heille jotka ovat kyllästyneet ikuiseen draamaan).

”Let’s dance. It’s disco time!”

Arvosteltu: 23.08.2008