Uusi vuosi – joko viimein The New Mutants -leffat ongelmat väistyvät?

Sen piti olla Marvelin sarjakuvamutanttien elokuvaversiointien uusi airut, erilaista lähestymistapaa X-Men-hahmoihin tarjoava leffa. Vaan The New Mutants ei päässytkään elokuvateatterikierrokselle vielä 2018. Koeyleisöltä tullut palaute ei ollut tarpeeksi hyvää, lisäkuvauksia tehtiin, Disney osti X-Men-elokuvasarjasta vastanneen FOXin ja The New Mutantsin pallottelu jatkui.

Leffan julkaisua on siirretty sittemmin jo niin monta kertaa, että sen näyttelijöistä esim. Maisie Williams on joutunut toteamaan julkisesti, ettei hän tiedä, tuleeko asiasta valmista ja milloin. Elokuvan ohjaaja ja käsikirjoittaja Josh Boone (mm. Tähtiin kirjoitettu virhe) tarjoaa kuitenkin viimein positiivista tietoa: The New Mutants on saamassa uuden trailerin, jonka julkaisun pitäisi tapahtua ma 6.1.20. Itse elokuva vaikuttaisi olevan tulossa maailmanensi-iltaan vihdoin nyt huhtikuussa.

Mikä mielenkiintoisinta, monia muokkauksia läpikäynyt The New Mutants saapuu valkokankaille Boonen mukaan hänen alkuperäisen näkemyksensä mukaisena. Tämä tarkoittaa, että lopullinen leffa ei muistuta muita X-Men-seikkailuita, ja on enemmän kallellaan kauhugenreen.

Lähteet: ScreenRant, EW

Kuva: Marvel/20th Century Fox/ The New Mutants, 2020

R. Isoviita 01.01.2020 klo 15:28

Neil Gaiman toiveikkaana Sandman-versioinnin tulevaisuudesta

Kirjailija arvelee tiettyjen muutosten olevan paikallaan.

Netflixille tulossa viestejä haudan takaa

Kauhukirjailija Kingin käsialaa.

R: Isoviita

Halloween-elokuvasarja jatkuu, mutta odotettua myöhemmin

John Carpenter jälleen mukana.

Tom Cruisen kanssa näytellyt Westworld-tähti paljastaa ajautuneensa tämän kanssa raivon partaalle

Thandie Newton avautui Mission: Impossible jatko-osan hankalista kuvauksista