Christian Bale selitti miksi hän oli Batman vain kolmessa leffassa

Uutta urheiludraamaansa Le Mans 66 promoava Christian Bale on palannut hetkellisesti menneeseen. Näyttelijä muisteli kiertueensa yhteydessä Batman-elokuviaan, jotka hän teki käsikirjoittaja-ohjaaja Christopher Nolanin kanssa.

Balen puheiden mukaan Nolanin Batman-elokuvien sarja olisi voinut kasvaa trilogiaa pidemmäksi. Tuotantoyhtiö Warner Bros. oli innokas jatkamaan yhteistyötä sekä Nolanin että Balen kanssa kolmen hyvin menestyneen leffan jälkeen.

Bale muistelee Nolanin sanoneen sekä ensimmäisen että toisen Batman-elokuvansa jälkeen homman olleen siinä, eikä tilaisuutta jatkaa tule. Kun studio kuitenkin lähestyi heitä jälleen, Nolan tarttui mahdollisuuteen tehdä vielä kolmas elokuva. Mutta siinä vaiheessa hän oli todennut, että sen jälkeen he kävelisivät pois.

- Kun [studiolta] taas lähestyttiin meitä ja ehdotettiin neljättä osaa, sanoin: "Meidän pitää pysyä Chrisin unelmassa, mikä oli aina tarkoittanut toivetta trilogiasta. Ei siis pitkitetä tätä liikaa ja ahnehdita kuvaamalla vielä neljäs elokuva." Siksi me, tai no Chris, luovuimme. Sen jälkeen minulle ilmoitettiin, ettei palveluksiani enää tarvittu, Bale kertoo.

Lähde: We Got This Covered

Kuva: Warner Bros./Yön ritarin paluu, 2012

R. Isoviita 17.11.2019 klo 00:06

Halloween-elokuvasarja jatkuu, mutta odotettua myöhemmin

John Carpenter jälleen mukana.

Tom Cruisen kanssa näytellyt Westworld-tähti paljastaa ajautuneensa tämän kanssa raivon partaalle

Thandie Newton avautui Mission: Impossible jatko-osan hankalista kuvauksista

Justice League -tuottaja vastaa näyttelijä Ray Fisherin syytöksiin

Fisher ilmaisi pettymystään ohjaaja Joss Whedonia kohtaan.