Tällaista on seksikohtauksen tekeminen

Oletko miettinyt, mitä kulisseissa tapahtuu, kun elokuvaan kuvataan hahmojen intiimiä kanssakäymistä? Superman- eli Teräsmies-roolissa jälleen ensi vuonna leffan Batman v Superman: Dawn of Justice puitteissa nähtävä näyttelijä Henry Cavill on avautunut asiasta. Men's Fitness -lehdelle antamassaan haastattelussa Cavill liikkuu aiheesta melko samoilla linjoilla kuin käsikirjoittaja-ohjaaja Joe Carnahan, joka julkaisi pari vuotta sitten myös videon seksikohtauksen kuvauksista.

- On oikeastaan aika epämukavaa olla alasti huoneessa, joka pursuilee väkeä. Vihonviimeiseksi se on seksikästä. Siinä varsinainen fyysinen toiminta on hyvin epämukavaa. Läiskytät vain pallejasi jotakuta vasten, eikä yhdyntää tapahdu, Cavill summaa.

Cavill kertoo haastattelussa myös ammattilaisuuteen liittyvistä odotuksista. Esittäessään vuosina 2007-2010 tehdyssä tv-sarja Tudorsissa Suffolkin herttua Charles Brandonia, hänelle kävi ns. kämmi. Eräässä kohtauksessa Charles Brandonilla piti olla intiimi kohtaaminen naisen kanssa, mutta Cavill myöntää innostuneensa myös henkilökohtaisesti vastanäyttelijänsä muodoista.

- Hän oli päälläni, hänellä oli upeat rinnat ja minä en ollut asetellut varustustani kunnolla. Hän hieroi itseään vartaloani vasten ja minä vähäsen kiihotuin siinä. Minun oli pakko pyydellä sitä anteeksi jälkikäteen. Eihän ole hyvä, että ammattimaisessa ympäristössä joku saa yhtäkkiä seisokin. Se ei ole hyväksyttävää, Cavill toteaa.

Lähteet: Men's Fitness, E!

Kuva: SF Film/ Man of Steel, 2013

R. Isoviita 10.08.2015 klo 07:59

Scorseselta kysyttiin naisten asemasta elokuvissaan – ohjaajalegenda tuskastui

The Irishman-ohjaaja on viime aikoina ollut kohun kohteena myös Marvel-kommentistaan.

Jokerin vanavedessä: studio harkitsee erilaista Teräsmies-leffaa

Lisää DC-tarinoita valkokankaille.

Iso teatteriketju järjestää Star Wars -maratonin, joka todella kysyy kuntoa

Jää silti kakkoseksi Marvel-putkelle.

Netflix perui Oscar-palkitun ohjaajan leffan – kuvausten piti alkaa ensi viikolla

Leffan oli tarkoitus perustua menestyskirjailija Knausgårdin elämään.

Jeremy Renner vastasi julkisuudessa esitettyihin koviin väittämiin

Näyttelijä on ollut ison ryöpytyksen keskellä.