Austin Powers -elokuvien näyttelijä sairaalaan

Näyttelijä Verne Troyer (kuvassa vas.) kiidätettiin eilen sairaalaan kesken fanitapaamisen. 46-vuotiaan Troyerin kerrotaan saaneen kohtauksen Teksasissa järjestetyssä Comic Con -tapahtumassa. Mm. Harry Potter- ja Austin Powers -elokuvissa esiintynyt näyttelijä voi nyt kuitenkin jo paremmin.

- Kaikki on ok, Troyer ilmoitti piakkoin tapauksen jälkeen virallisella Twitter-tilillään. Hän myös kiitti fanejaan ja muita tukijoitaan huolenpidosta. Troyerin lähipiiristä on kerrottu näyttelijän käyneen sairaalassa läpi useita testejä hänen kuntonsa varmistamiseksi.

Verne Troyer on näytellyt useissa sivurooleissa sekä elokuvissa että tv:ssä 1990-luvun puolivälistä asti. Hänen läpimurtoroolinaan voidaan pitää minikokoista versiota Mike Myersin pahishahmosta Dr. Evil, joka nähtiin ensimmäisen kerran vuonna 1999 rainassa Austin Powers - agentti joka tuuppasi minua. Troyer on fiktioroolien ulkopuolella esiintynyt myös lukuisissa ns. reality-tuotannoissa, joihin lukeutuvat myös Suomessa nähty Ron Jeremy ja himmeet tähdet ja osittain samantyyppinen julkimoiden Big Brother -versio vuodelta 2009. Alle 90 cm:n pituinen Troyer on yksi maailman lyhimpiä näyttelijöitä.

Lähteet: TMZ, THR

Kuva: New Line Cinema

R. Isoviita 22.03.2015 klo 10:48

Eddie Redmayne kertoi Fantastic Beasts -leffasarjan tilanteesta

Näyttelijältä lipsahti pieni tiedonmuru.

Viides Indiana Jones -leffa etenee

...vähä vähältä.

Kiefer Sutherland uuteen Takaa-ajettuun

Leffan sijasta vuorossa jälleen sarja.

Monesti palkittu huippukuvaaja haluaisi muutoksen leffantekoon

Roger Deakins harmittelee nykytapaa.