DiCaprio vetää henkeä

Näyttelijä Leonardo DiCapriota nähtäneen elokuvarooleissa jatkossa vähemmässä määrin, mikäli hänen vastikään antamansa ilmoitus pitää paikkansa. DiCaprio kertoi saksalaismedia Bildille olevansa poikki ja aikovansa pitää pitkän tauon.
"Olen tehnyt kolme elokuvaa kahden vuoden sisään ja olen ihan puhki", DiCaprio totesi Bildin haastattelussa.

Näyttelijän tauko ei tule näkymään aivan heti, sillä hän kiertää todennäköisesti markkinoimassa tuoreimpia elokuviaan vielä hyvän aikaa. Niistä Quentin Tarantinon ohjaama Django Unchained -western pyörii parhaillaan myös Suomen elokuvateattereissa, mutta kahta muuta, Baz Luhrmannin F. Scott Fitzgerald -filmatisointi The Great Gatsby - Kultahattua sekä Martin Scorsesen rikosdraama The Wolf of Wall Streetiä vasta odotellaan teatterikierroksilleen. Kultahatun Suomen ensi-ilta on näillä näkymin elokuvan maailmanensi-illan tavoin nyt toukokuussa, mutta Scorsesen draaman julkaisupäivää ei ole vielä varmistettu.

DiCaprio, joka hiljattain hävisi Golden Globe -palkinnon parhaasta miessivuosasta Django Unchained -kanssanäyttelijälleen Christoph Waltzille, ei sanojensa mukaan aio jäädä taukonsa aikana nyhräämään kotinurkkiinsa.

"Haluan hiukan kehittää maailmaa. Aion kiertää ympäri maapalloa tehden työtä ympäristön hyväksi", DiCaprio kertoi suunnitelmistaan. Tähti ei paljastanut, mitä tapahtuu esimerkiksi Dennis Lehanen kirjasta suunnitellulle filmatisoinnille Live By Night, johon hänen tuotantoyhtiönsä kerrottiin sitoutuneen jo viime keväänä.

Kuva: Siebbi

Z.E 21.01.2013 klo 05:52

Erikoista: Venom-leffan oheistuotteissa on iso puute

Toistaiseksi keräilijät on jätetty odottavalle kannalle.

Patrick Stewart nappasi roolin agenttileffasta

Reboot tekeillä.

Tällainen oli idea, jonka John Carpenter torppasi uudesta Halloween-elokuvasta

Elokuvassa olisi voinut olla vielä enemmän mennyttä mukana.

Nyt on hintaa: et ikinä usko, mitä Han Solon takista voi joutua pulittamaan

Tuleva huutokauppa koettelee tosifanien kukkaroita.

Hieman toivoa raaempaa Venomia kaipaaville

Tulevan elokuvan ikäraja on alhaisempi kuin usea fani toivoi.