Henry Cavillin liitelyt supersankarina eivät ole ohi?

1.9.2022 00:32

DC:n sarjakuvasankarien tie valkokankailla ja ruuduissa ei ole ollut kovin onnekas. Batgirl-sähellyksen Warner Brosin uusi suunta on herättänyt lukuisia kysymyksiä, sillä se on näyttäytynyt ulospäin varsin sekavana. Tällä hetkellä vaikuttaa kuitenkin siltä, että Dwayne Johnson seikkailee luvatusti Black Adamina vielä tänä vuonna ja The Flashkin on saatu pidettyä raiteillaan. Samalla hieman yllättäen jo kuopattu idea Henry Cavillista Teräsmiehenä on kaivettu jälleen esiin.

Cavillin ei uskottu enää palaavan Teräsmiehen rooliin, vaikka näyttelijä ei itse asiaa ainakaan vielä vuosi sitten ollut torppaamassa. Cavillin mukaan hän näyttelee mielellään kaikkien rakastamien sarjakuvien hahmoa. Hämmennystä kuitenkin herätti kutakuinkin kuukausi sitten järjestetyn San Diego Comic Con -tapahtuman aikana Dwayne Johnsonilta kuultu kommentti. Johnsonilta kysyttiin, kumpi voittaisi kamppailun, jos Black Adam ja Teräsmies ottaisivat yhteen.

– Luulen, että se ehkä riippuu siitä, kuka Teräsmiestä näyttelee, Johnson totesi.

Nyt Warner Brosin sisäpiiristä on väitetysti tihkunut tietoa, että Cavillin haluttaisiin palaavan Teräsmieheksi. Se on kuitenkin toinen juttu, kuinka tämä onnistuisi, sillä näyttelijällä pitää kiirettä mm. Highlander-rebootin tiimoilta.

Lähteet: MovieWeb, Collider, GQ

Kuva: Warner Bros./ Batman v Superman: Dawn of Justice, 2016