Huipputähden kommentti tulevasta Marvel-hahmon soololeffasta saattaa hämmentää

Supersankari Morbiusin oman leffan valmistuminen on pitkällä. Sitä odotetaan maailman ensi-iltaan maaliskuussa.

Marvelin hahmokatalogiin kuuluva Michael Morbius on kuolemansairas tiedemies, joka muuttuu vampyyriksi testattuaan kokeellista parannuskeinoaan itseensä. Verenhimoiseksi pedoksi muuttunut Morbius on seikkaillut sarjakuvissa yhdessä Hämähäkkimiehen kanssa. Hahmon soololeffasta vastaa Sony, joka omistaa myös viimeksi mainitun elokuvaoikeudet.

Morbius kuulostaa selvältä kauhuleffan päähenkilöltä, onhan tämän tarina kuin kauhukirjailija Robert Louis Stevensonin idealaarista. Toisaalta myös leffan synkeä traileri tukee tätä ajatusta. Morbiusta näyttelevä Jared Leto on kuitenkin nyt laukonut hämmentävän kommentin elokuvasta.

- [Se on] Jekyll ja Hyde -tarina, mikä on vain suuri ja hauska, ja joskus hiukan pelottava, mikä on mielestäni erilaista tässä genressä. Olen innoissani siitä. Tästä pitäisi tulla suuri ja hauska popcorn-leffa, Leto veistelee kuin olisi markkinoimassa tummasävyisen toimintaelokuvan sijasta esim. riemukasta kauhukomediaa.

Katso Morbius-traileri Youtubessa:

Lähde: MovieWeb

Kuva: Sony/Morbius, 2021

R. Isoviita 03.01.2021 klo 23:13

Chris Evansin paluu Captain Americaksi: Eipä hihkuta ihan vielä

Näyttelijä julkaisi kryptisen viestin.

Viihdejätti hinkuaa Chris Prattin uutuusleffaa huimaan hintaan

Prattin uutukaisen piti saada maailman-ensi-iltansa elokuvateattereissa, mutta…

Oliko Chuck Norris mukana Capitol-kukkulan mellakassa?

Sosiaalisessa mediassa leviävä kuva on herättänyt huomiota.

Wonder Woman 1984 ei saa kehuja

Leffan ns. tuoreusprosentti notkahti alaspäin.