Huipputähden kommentti tulevasta Marvel-hahmon soololeffasta saattaa hämmentää

3.1.2021 23:13

Supersankari Morbiusin oman leffan valmistuminen on pitkällä. Sitä odotetaan maailman ensi-iltaan maaliskuussa.

Marvelin hahmokatalogiin kuuluva Michael Morbius on kuolemansairas tiedemies, joka muuttuu vampyyriksi testattuaan kokeellista parannuskeinoaan itseensä. Verenhimoiseksi pedoksi muuttunut Morbius on seikkaillut sarjakuvissa yhdessä Hämähäkkimiehen kanssa. Hahmon soololeffasta vastaa Sony, joka omistaa myös viimeksi mainitun elokuvaoikeudet.

Morbius kuulostaa selvältä kauhuleffan päähenkilöltä, onhan tämän tarina kuin kauhukirjailija Robert Louis Stevensonin idealaarista. Toisaalta myös leffan synkeä traileri tukee tätä ajatusta. Morbiusta näyttelevä Jared Leto on kuitenkin nyt laukonut hämmentävän kommentin elokuvasta.

– [Se on] Jekyll ja Hyde -tarina, mikä on vain suuri ja hauska, ja joskus hiukan pelottava, mikä on mielestäni erilaista tässä genressä. Olen innoissani siitä. Tästä pitäisi tulla suuri ja hauska popcorn-leffa, Leto veistelee kuin olisi markkinoimassa tummasävyisen toimintaelokuvan sijasta esim. riemukasta kauhukomediaa.

Katso Morbius-traileri Youtubessa:

Lähde: MovieWeb