Monster Hunter

Alkuperäinen nimi:Monster Hunter
Valmistusvuosi:2020
Pisteytyksiä: 15
Tarkka arvio: 2.37

Meidän maailmamme taustalla piilee toinen maailma – täynnä voimakkaita ja vaarallisia hirviöitä, jotka hallitsevat valtakuntaansa verenhimoisella hurjuudella. Kun hiekkamyrsky yllättää kapteeni Artemisin (Milla Jovovich) ja hänen eliittiyksikkönsä (TI Harris, Meagan Good, Diego Boneta) eksyttäen heidät outoon maailmaan, he saavat järkytyksekseen huomata harhautuneensa vihamieliseen ja tuntemattomaan ympäristöön. Sitä asuttavat hirmuiset ja jättiläismäiset hirviöt, joihin heidän aseensa eivät tehoa. Taistellessaan epätoivoisesti henkensä edestä he kohtaavat salaperäisen Metsästäjän (Tony Jaa), joka on ainutlaatuisten taitojensa ansiosta aina askeleen edellä noita väkivahvoja olentoja. Heidän opittuaan vähitellen luottamaan toisiinsa Artemisille selviää, että Metsästäjä kuuluu ryhmään, jota johtaa Amiraali (Ron Perlman). Heitä kaikkia uhkaa vaara, joka voi vielä tuhota koko maailman, joten nuo urheat soturit yhdistävät poikkeukselliset kykynsä kohdatakseen vastustajansa ratkaisevassa taistelussa. Perustuu globaaliksi ilmiöksi kohonneeseen pelisarjaan MONSTER HUNTER.

Kommentit & Pisteytykset

Jii89