Näiden sketsien pariin on helppo palata myös myöhemmin uudelleen.

12.2.2003 21:39

Näyttelijät: ,
Alkuperäinen nimi:Rowan Atkinson Live
Valmistusvuosi:1991

Kuinka väärässä tuli sitten oltuakaan kun luuli jo iät ja ajat että Rowan Atkinsonin Live olisi jotain tylsää sanailua ja huulenheittoa yleisölle. No, onneksi tämä lätty oli eksynyt ison A:n alelaariin ja kun kerran kaikki Beanit on tullut aikoinaan nauhoiteltua ja katsottua läpi useampaan otteeseen eikä se leffakaan huono ollut niin samahan tuo oli sijoittaa muutama lati live-touhuiluun kun on digimuodossa ja kaikkea.

Vuodelta 1991 peräisin olevan paketin ideahan on että saamme nähdä herran yhden miehen shown parhaat palat kiteytettynä tuntiin. Lätty sisältää 12 kpl erilaisia sketsejä, joissa ollaan erilaisissa tilanteissa ja kostyymeissä sekä osaan on laitettu jotain rekvisiittaakin mukaan kuten pöytää, tuolia ja sen semmoista.

Homma toimii mielettömän hyvin ja kaikkihan perustuu Rowan Atkinson ilmiömäiseen kykyyn tehdä komiikkaa vaikka yksinään. Onneksi sentään välillä on Angus Deayton mukana tukemassa tarinankertojan yms. roolissa, mutta Atkinsonin showhan tämä tottakai on.

Jos olet perillä herran tekemisistä ja pidät niistä niin suosittelen tätä lättyä ehdottomasti. Homma on takuulla parhaillaan hilpeässä illanvietossa tunnelman nostattajana ja myöhemmin tietysti käy myös tausta-ajoon. Näiden sketsien pariin on helppo palata myös myöhemmin uudelleen. Ja kuten kannessa hehkutetaan niin tämän nähtyäni voin todeta että R. Atkinson saattaa todellakin olla maailman hauskin mies.

Arvosteltu: 12.02.2003