Vaikka paluita on jo nähty, yksi näyttelijä ei halua takaisin Avatar-rooliinsa

2.4.2023 00:16

Avatar-elokuvat jatkuvat valkokankailla massiivisen makeasti menestyneen Avatar: The Way of Waterin jälkeenkin. James Cameronin huikean elokuvasarjan kakkososa toi takaisin useita aloitusosassa esiintyneitä näyttelijöitä, joista esim. Sigourney Weaverin ei välttämättä osattu arvata olevan mukana myös The Way of Waterissa.

Cameronille työskentely vanhojen tuttujen kanssa selvästi kelpaa, mutta ainakaan yksi vuoden 2009 Avatarissa näytellyt henkilö ei ole innokas palaamaan Pandoran maisemiin. Michelle Rodriguez, joka tähdittää myös vastikään julkaistua seikkailufantasiaa Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves, suhtautuu jähmeästi uuteen Avatar-keikkaan. SPOILERIVAROITUS.

– Kun näin [James Cameronin] hiljattain, hän oli että: ”Mitäpä, jos Michelle tulisi takaisin, kun joukko muitakin tuli [Way of Waterissa]?” Ja minä totesin siihen, ettei hän voi tehdä niin – minä sain marttyyrin lopun. Takaisin tulin Resident Evilissä, vaikkei minun pitänyt, ja Machetessa, vaikkei silloinkaan pitänyt. Ja Lettynä, vaikka taaskaan minun ei pitänyt. Neljättä kertaa ei saa tulla, se olisi liikaa! En käsitä, se on niin outoa. Ehkä he eivät tiedä, mitä tehdä naisella, jolla ei ole poikaystävää – pitääkö tämän hengissä, vai päästää päiviltä, Rodriguez päivittelee hahmojensa kohtaloja.

Lähde: Cinemablend

Kuva: 20th Century Fox (Disney)/Avatar, 2009