Onnettomuus uutuuskomedian kuvauksissa vei yhden henkilön sairaalaan

Eilen kerroimme, että Nia Vardalosin hittikomedia Kreikkalainen naimakauppa on saamassa jo toisen jatko-osan. Vardalos toimii tällä kertaa itse romanttisen komedian ohjaajana, joskaan hän ei ole tässä tehtävässä täysi noviisi: hänen esikoisohjauksensa I Hate Valentine's Day on jo vuodelta 2009. My Big Fat Greek Wedding 3:n kohdalla kaikki ei ole kuitenkaan sujunut iloisissa merkeissä.

Leffan kuvaukset käynnistyivät pari päivää sitten Kreikassa. Palaia Fokaian merisissä maisemissa tehdyn moottorivenekohtauksen kuvaukset päättyivät kuitenkin tänään aamulla onnettomuuteen. Kahden pikaveneen rinnakkainen ajelu keskeytyi, kun toinen niistä kellahti yllättäen kumoon. Kuvausryhmän jäseniä joutui veden varaan ja yksi kreikkalaislähtöinen näyttelijä pelastettiin sukeltajan avulla kaatuneen veneen alta.

Tapaturmapaikalta vietiin yksi loukkaantunut henkilö sairaalaan. Paikallisen rannikkovartioston mukaan muut osalliset selvisivät tapauksesta kuitenkin hyvin. Tuotannon odotetaan jatkuvan normaalisti pian.

Lähteet: Variety, ERT News

Kuva: Playtone/HBO/Alliance Cinema/ Kreikkalainen naimakauppa, 2002

R. Isoviita 24.06.2022 klo 22:32

70’s Show’n tähti paljasti sairastuneensa vaikeasti

Ashton Kutcherilla oli hankala vuosi.

Clu Gulager on kuollut

Tähti ehti kunnioitettavaan ikään.

James Francon tuore roolikiinnitys nostatti äläkän

Diktaattorin elämästä tehdään leffaa.

Joker 2: Tämä elokuvasta tiedetään nyt

Myös ensi-iltapäivä selvillä.