Kolmas Sherlock Holmes -leffa: Ohjaaja antoi päivityksen

18.6.2022 23:22

Huhtikuussa kerroimme, että Robert Downey Jr. ei ole vielä kääntänyt selkäänsä Sherlock Holmesille. Myös tuottajana toimivalla näyttelijällä on tulilla parikin Holmesiin liittyvää tv-sarjaa. Vaikka hänen kolmannesta Sherlock Holmes -elokuvastaan ei ole kuultu pitkään aikaan, ei projektia ole kuitenkaan vielä haudattu.

Leffan ohjaajaksi jo vuonna 2019 kiinnitetty Dexter Fletcher valaa nyt toivoa faneihin. Hänen piti saattaa elokuva valmiiksi viime vuoteen mennessä, mutta aikataulu on paukkunut, eikä toki häneen liittyvistä syistä.

– Pandemia ajoi [homman] raiteiltaan. Olen sitä mieltä, että [elokuva kuitenkin] tehdään. En valitettavasti tiedä, millä aikataululla se tapahtuu, mutta uskoisin siitä tulevan totta […]. Ihmiset janoavat sitä, Fletcher toteaa.

Fletcher harmittelee koronapandemian heittäneet elokuvaan liittyneet ihmiset ympäri maailmaa, mutta tulevaisuus näyttää paremmalta. Sekä Robert Downey Jr. että Jude Law ovat olleet kiireisiä muissa projekteissa, nyt kalentereja yritetään sovittaa yhteen.

Lähde: Cinemablend

Kuva: Warner Bros./ Sherlock Holmes: A Game of SHadows, 2011