Vin Diesel kiusoittelee uuden konkarinäyttelijän liittymisestä Fast & Furious -leffasarjaan

Fast & Furious -kaahailusaaga sai täydennystä varsinaisesta korkean tason tähdestä, kun itse Dame Helen Mirren astui mukaan kuvioihin sen kahdeksannessa osassa. Mirrenin odotetaan uusivan roolinsa myös seuraavassa sarjan leffassa, Fast & Furious 9:ssä, jossa hän pääsee ennakkohuhujen mukaan myös ratin taakse.

Elokuvasarjassa alusta alkaen siinä kumia poltellut Vin Diesel on paljastanut, ettei Mirren ehkä ole ainut konkarinäyttelijä, joka näissä kiihdytysajoissa on jatkossa mukana. Dieselin haaveena on saada remmiin mm. Riehakas ryöstö -rainassa takaa-ajon huumaa esitellyt Michael Caine.

- Leikitellään, mitä voisimme tehdä seuraavan luvun suhteen, [napata] Michael Cainen? Ehkä olen keksinyt keinon. Jos olenkin voinut muotoilla [leffasarjan] mytologiaa uusiksi tai lisätä siihen jotain pientä? Olen voinut tehdä jotain Helen Mirrenin ja Michael Cainen hahmoilla, kehitellä jotain, Diesel maalailee. Näyttelijä ja tuottaja tuntuu vihjailevan jo elokuvasarjan kymmenennestä osasta, vaikka yhdeksäskään ei ole päässyt vallitsevan tilanteen takia elokuvateatterilevitykseen - aivan vielä.

Dieselin kiusoittelussa huomio kiinnittyy sanamuotoon, että hän on ehkä keksinyt keinon Cainen saamiseksi mukaan. Tarkoittaako tämä mahdollisesti Riehakkaan ryöstön Mini-rallin uusintaa vai mitä, se jää nähtäväksi.

Lähteet: Digital Spy, MovieWeb

KuvaUniversal/ Fast & Furious 9

R. Isoviita 04.05.2021 klo 06:04

Tom Cruise palautti palkintojaan takaisin

Golden Globe -palkintojen taustaorganisaatio vastatuulessa.

Legendaarisen toimintajännärin naistähti osastaan: ”Tarpeeton siinä elokuvassa.”

1960-luvun kaunotar muisteli osaansa Steve McQueenin rinnalla.

Jälleen uusi menetys Guardians of the Galaxy -perheessä?

Tiimin rivit ehkä kutistumassa.

Blake Lively nappasi muikean sarjakuvaleffan pääroolin

Kuulostaako lähes yhtä tappavalta kuin Deadpool?