Aihetta iloon: Odotetun jatko-osan kuvaukset viimein päätökseen

18.4.2021 15:52

Vaikkei Scott Derrickson jatkanutkaan kehuja keränneen Marvel-seikkailu Doctor Strangen jatko-osan puikoissa, Benedict Cumberbatchin tulkitsema hahmo palaa valkokankaille. Myös Spider-Man-rainoista tunnetun Sam Raimin luotsaama Doctor Strange in the Multiverse of Madness on kohdannut monia takaiskuja, mutta nyt ns. tunnelin päässä näkyy valoa.

Koronapandemian viivästyttämät leffakuvaukset saatellaan tuoreimman tiedon mukaan päätökseen pian. Marvel Studiosin keulahahmo Kevin Feige vahvisti asian itse Lontoosta, jossa elokuvaa kuvataan vielä alkavalla viikolla. Viimeksi Disney+:n WandaVision-sarjassa Wandana eli Scarlett Witchinä nähty Elizabeth Olsen on niin ikään vielä Englannissa saattamassa loppuun osuuttaan Doctor Strangen rinnalla.

Ensimmäiseksi Marvel-elokuvauniversumin kauhuelokuvaksi kuvailtu raina on odotettu tapaus, sillä Doctor Strangen ensimmäisestä sooloseikkailusta on jo nyt neljä vuotta aikaa. Teknisesti ottaen myös viime vuonna julkaistu supersankariraina The New Mutants esitteli Marvel-hahmoja kauhugenressä, mutta kyseisen elokuvan tuotti Marvel Studiosin sijasta 20th Century Fox, joka ei voinut tekijänoikeussyistä käyttää elokuvassa varsinaisen Marvel-elokuvauniversumin hahmoja. Doctor Strangen uudessa seikkailussa monen raja-aidan voi kuitenkin olettaa kaatuvan, kun leffa saapuu levitykseen vuonna 2022.

Lähde: ComingSoon.net

Kuva: Marvel Studios (Ryan Meinerding)/Disney/Doctor Strange, 2016