1980-luvun pullistelijasankarien paluu toteutumassa?

12.2.2019 23:50

Sekä Masters of the Universen että Conan – barbaari -leffan ystävillä on vaihteeksi aihetta hymyyn. Nämä 1980-luvun suuret sankarit kiinnostavat jälleen elokuvantekijöitä.

Production Weeklyn mukaan Masters of the Universen uuden version kuvauksista on jo päätetty. Sonyn tuottaman leffan valmistelut ovat sillä mallilla, että kamerat voidaan käynnistää tämän vuoden heinäkuussa. Aaron ja Adam Neen (Band of Robbers) Prahassa kuvattavan rainan saattaa tuoda sekä He-Manin että tämän verivihollisen, Skeletorin, esille uudessa valossa, sillä kaksikon välille on huhun mukaan kehitelty nyt sukulaisuussuhde.

Masters of the Universen lihaksikkaiden könsikkäiden lisäksi myös barbaarisankari Conan saattaa palata valkokankaille. Hahmoa alkujaan näytellyt Arnold Schwarzenegger on julkaissut Twitterissä uuden Conan-aiheisen sarjakuvan tiimoilta päivityksen, missä hän vihjaa olevansa edelleen kiinnostunut näyttelemään hahmon ikämiesversiota elokuvassa. Toistaiseksi leffan tuotantoa ei ole saatu käyntiin, mutta ainakaan asia ei vaikuta olevan Schwarzeneggeristä kiinni.

– Se on leffa, minkä olen halunnut tehdä jo kauan aikaa. Tehdään se, Schwarzenegger toteaa päivityksessään.

Lähteet: ScreenRant, Bloody Disgusting, Twitter

Kuva: Warner Bros.