Tarantinon Star Trek tarvitsee kovemman ikärajan

Näyttelijä Karl Urban, joka on nähty valkokankaalla sekä Judge Dreddinä että Star Trekin tohtori "Bonesina", on kertonut oman näkemyksensä Quentin Tarantinon Star Trek -projektista. Tarantinon luonnostelema leffa on vielä vailla tarkkaa valmistumisaikataulua. Myös elokuvan mahdollisista näyttelijöistä on ollut epätietoisuutta, sillä mm. kapteeni Kirkiä uudemmissa Star Trek -leffoissa näytellyt Chris Pine ei ole ollut tyytyväinen studion tarjoamaan palkkatarjoukseen.

Karl Urbanin mukaan useimpien tuttujen näyttelijöiden paluu ei kuitenkaan ole täysin mahdotonta.

- Toivon, että teemme uuden elokuvan yhdessä […]. Nyt me tavallaan odottelemme neuvotteluja. Olen varma, että haluamme jatkaa, Urban toteaa.

Hän vahvistaa myös huhun siitä, että Tarantino haluaisi tehdä kovemman ikärajan Star Trek -elokuvan. Aiempien sarjan elokuvien korkein ikäraja on ollut Yhdysvalloissa PG-13 (ts. ei suositeltu alle 13-vuotiaille), mutta Tarantino haluaa Urbanin mukaan käsitellä leffassa avaruuden kauhuja, kuten hirvittäviä kuolemia tyhjiössä. Näin ollen elokuva suorastaan huutaa R-luokitusta, mikä vaatisi sen katsojilta vähintään 17 vuoden ikää. Kyseinen R-luokitus oli myös Urbanin tähdittämällä Judge Dredd -versioinnilla.

Lähteet: We Got This Covered, GeekTyrant

Kuva: Universal/Star Trek Beyond, 2016

R. Isoviita 03.09.2018 klo 22:59

Mitä kummaa? Disney laittoi irlantilaiskylän uuteen uskoon

Pitkään odotettu jatko-osa tekeillä.

Leffalippupalvelua epäillään toimista käyttäjäkuntaansa vastaan

Yhdysvaltalainen palvelu sai lokaa päälleen.

Kauhusarja Scream jatkuu, mutta mistä nyt on kyse?

Wes Cravenin aloittama leffasarja tekee paluuta ensi vuonna.

Etkö saa tarpeeksesi Jurassic Parkin kuumasta kaaosteoreetikosta? Lisää tulossa…

Jurassic World: Dominion ei ole ainut, jossa Jeff Goldblumin hahmo seikkailee jatkossa.