Stallone vihjaili kiusoittelevasti uudesta elokuvastaan

13.4.2016 13:03

Hiljattain Hardcore Henry -leffan ensi-iltaan saatellut STX Entertainment tekee elokuvan yhdessä Sylvester Stallonen kanssa. Asiasta oli kertomassa eilen myös Stallone itse, kun STX Entertainmentin tuotantoa esiteltiin New Yorkin CinemaCon-tapahtumassa. Stallone on aiemmin liitetty mm. mafiaelokuva Scarpaan, jota kirjoittaa Mafiaveljet-käsikirjoittaja Nicholas Pileggi, mutta ilmeisesti Stallonen aikataulusta löytyi tilaa vielä useammalle elokuvalle.

Sekä tuotantoyhtiö että tähti itse olivat hyvin tarkkoja siitä, mitä he tulevasta elokuvasta kertoivat. Edes elokuvan aihetta ei paljastettu, minkä voi tulkita joko myyntikikaksi tai äärimmäiseksi varovaisuudeksi Hardcore Henryn saaman negatiivisen kritiikin vuoksi. Esimerkiksi Rotten Tomatoes -sivustolla tämä päähenkilön omasta perspektiivistä kokonaan kuvattu toimintaraina on saanut 51% teilaavia arvosteluja tähän mennessä.

Tuleeko Stallonen ja STX Entertainmentin elokuvasta jollakin tavoin rajoja rikkova kokemus, kuten Hardcore Henrykin oli, sitä voi vain arvailla. Creed-elokuvan saamasta suosiosta yleisöä kiitellyt Stallone hehkutti tulevaa produktiota seuraavin sanoin:

– Meiltä on tulossa uskomaton elokuva. En kerro sen nimeä nyt, koska en halua teidän kaikkien sekoavan.

Lähteet: THR, ScreenDaily

Kuva: SF Film/ Creed: The Legacy of Rocky