Tarantino vihjaili hyvää uusimmasta leffastaan

Kill Bill -ohjaaja Quentin Tarantinon uusin, viime vuonna julkaistu ja menneen ajan Hollywoodiin sijoitettu rikosleffa Once Upon a Time in Hollywood on kerännyt positiivista pöhinää ympärilleen. Elokuvalle ennustetaan menestystä myös palkintomittelöissä. Vedonlyöjien tietolähde Gold Derbyn kuulemien asiantuntijoiden mukaan Tarantino on tällä kierroksella vahva ehdokas parhaan ohjaajan kategoriassa.

Sama sivusto ennustaa Once Upon a Time in Hollywoodin nappaavan tämän illan Golden Globe -juhlallisuuksissa voiton parhaan musikaalin/komedian kategoriassa ja tuovan palkinnon myös parhaan miessivuosanäyttelijän työstä Brad Pittille. Mikäli Pitt ei nyt voitakaan, hän on ehdolla samassa ryhmässä myös helmikuun Oscar-gaalassa. Leffan pääosassa nähtävä Leonardo DiCaprio puolestaan tavoittelee silloin parhaan miespääosan palkintoa.

Liki kolmituntinen Once Upon a Time in Hollywood on saanut Tarantinon käsissä myös pidemmän, nelituntisen version. Ohjaaja kertoo esittäneensä sen Sony-studion johtajalle, joka hänen mukaansa oli pitänyt kaikesta siinä näkemästään. Studiojohtaja Tom Rothmanin palautteen perusteella Tarantino arveleekin, että laajempi versio voidaan tuoda myös suuren yleisön saataville.

- Ehkä vuoden aikana me teemme sen, hän vihjailee.

Lähteet: Gold Derby, Collider

Kuva: SF Studios/CTMG, Inc. All Rights Reserved./ Once Upon a Time in Hollywood, 2019

R. Isoviita 05.01.2020 klo 13:59

Parempi kuin Julia Roberts? Pulmuset-tähti uuteen pääosaan

Tosielämän taistelija Erin Brockovichin tarina inspiroi.

Odotetussa Matrix 4:ssä ei nähtäne tuttua agenttihahmoa

Näyttelijä vahvisti poisjääntinsä.

Et taatusti huomannut tätä cameota Star Wars: The Rise of Skywalkerissa

Tähti pysytteli vaihteeksi vaiti.