Nicolas Cage Marvel-roolissa? Tähden vastaus ei jätä mitään arvailujen varaan

11.3.2023 22:51

Marvel-elokuvien tulevaisuus ei näytä aivan yhtä lupaavalta kuin Avengers-leffasarjan kootessa Robert Downey Jr:n Iron Manin, Chris Hemsworthin Thorin ja kumppanit taistelemassa yhdessä pahaa vastaan. Supertähtiä vilissyt Eternals oli huomattavasti heikompi menestys kuin yhtiöllä varmasti oli toivottu. Marvelin leffauniversumi kuitenkin kaipaa tähtivoimaa siitä huolimatta.

Keitä sitten harkita Marvel-rooleihin? Hugh Jackman on palaamassa Wolverineksi Ryan Reynoldsin Deadpoolin rinnalle Deadpoolin kolmannessa seikkailussa. Ensi vuodelle lupaillussa Thunderboltsissa supersankareita esittävät puolestaan mm. David Harbour ja niin ikään jo Black Widow’ssa nähty Florence Pugh. Mutta Marvelin viidennen vaiheen kääntyessä kohti kuudetta, kävisikö kutsu vaikkapa Nicolas Cagelle?

Cage ei tosin olisi hänkään tuore Marvel-kasvo, sillä hän näytteli vuonna 2007 kuumapäistä Marvel-sankari Ghost Rideria. Sarjakuvafaniksi tunnustautunut Cage näkee tulevaisuutensa Marvel-universumisessa kuitenkin nyt erilaisena kuin silloin. Näin näyttelijä vastasi Variety-julkaisulle, kun häneltä tiedusteltiin liittymisestä Marvelin riveihin jatkossa:

– Ei minun tarvitse olla Marvelin elokuvissa, minä olen Nic Cage.

Lähteet: Variety, MovieWeb, Forbes, Collider

Kuva: Disney/Marvel/Avengers: Infinity War, 2018