Cameron Diaz tekee paluun eläkkeeltä?

Jim Carrey -komediassa Mask ja mm. Charlien enkeleiden elokuvaseikkailuissa nähty Cameron Diaz on viime vuosina vetäytynyt parrasvaloista. Hän mainitsi jo vuonna 2018 jättäneensä näyttelijänuransa ja olevansa oikeastaan eläkkeellä. Nyttemmin Diazin on kerrottu olevan mukana Holiday-leffansa jatko-osassa.

Vuonna 2006 valmistuneessa romanttisessa komediassa Diaz ja Kate Winslet näyttelivät eri maissa asustavia naisia, jotka päätyivät vaihtamaan keskenään kotia. Muutoksen seurauksena molemmat kohtasivat uuden ja kiinnostavan miehen.

Nancy Meyersin käsikirjoittama ja ohjaama elokuva ei paisunut suureksi hitiksi, mutta siitä huolmiatta huhu leffan jatko-osasta putkahti esiin. Diazin lisäksi myös muiden ensimmäisen elokuvan keskeisten näyttelijöiden väitettiin olevan projektissa mukana. Nyt Meyers on astunut itse kiistämään huhun.

Tämä ei silti tarkoita, etteikö Diaz olisi aikeissa palata takaisin hommiin. Näyttelijäkollega Jamie Foxx välitti jo kesällä sosiaalisessa mediassa tallenteen, jossa hänen ja Diazin kuullaan keskustelevan jälkimmäisen paluusta. Heiltä on ennakkotietojen mukaan tulossa toimintakomedia Back in Action. Netflixin tilaaman rainan kirjoittajana on Brendan O'Brien (Naapurit) ja sen ohjaa Seth Gordon (Kaameat pomot).

Lähteet: BBC, People, CinemaBlend, What's on Netflix

Kuva: FilmNation Entertainment/CBS Films/GEM Entertainment/ Gambit, 2012

R. Isoviita 06.12.2022 klo 22:21

Tom Hanks saa digitaalisen nuorennuskäsittelyn ”Tom Cruisen” jäljissä

Paluu tulevaisuuteen -ohjaaja Robert Zemeckis jälleen uraauurtavan teknologian parissa.

Vankilaan tuomittu ohjaaja päästettiin vapaaksi ”väliaikaisesti”

Kansainvälisesti maansa tunnetuimpia elokuvantekijöitä.

Miljoonia tuottanut leffasarja jumissa: Missä on Paddington 3?

Karhuherran ääninäyttelijä kertoi kuulumisia.