Ketä Ryan Gosling näyttelee Marvel-elokuvauniversumissa?

26.7.2022 12:31

Viime viikonloppuna järjestetyssä Comic-Con-tapahtumassa Marvel Studios oli läsnä isolla kattauksella. Yhtiö pudotteli yleisölle monia herkkupaloja tulevista tuotannoistaan, ja mukana oli tietysti myös yllätyksiä.

Tulevan Barbie-rainan Keninä nähtävä Ryan Gosling kiinnostaa myös Marvelia. Näyttelijän huhuttiin aiemmin olevan se tyyppi, joka saa kantaakseen 1970-luvulta sarjakuvalehtien sivuilla seikkailleen Novan supersankarivermeet. Avaruuspoliisivoimiin kuuluva kypäräpää ei kuitenkaan ole Goslingin tuleva roolihahmo – näyttelijä on todennut itse, etteivät nämä puheet pidä paikkaansa.

Marvel Studiosin johtaja Kevin Feige on kuitenkin halukas saamaan kuuman oriin maineessa olevan Goslingin talliinsa. Feige näkisi tähden mielellään vaikkapa aiemmin Nicolas Cagen ruumiillistamana sankarihahmona:

– Jos Ryan haluaa olla Aaveajaja [demoninen moottoripyöräilijä Ghost Rider], Goslingin uskomaton… Ryan on hämmästyttävä. Haluaisin hänelle paikan elokuvissamme. Hän pukeutuu Keniksi rannalla Los Angelesissa ja saa enemmän medianäkyvyyttä kuin samana viikonloppuna julkaistavat jättielokuvat, se on hämmästyttävää.

Lähde: MovieWeb

Kuva: Warner Bros./ Barbie, 2023