Johnny Depp ei ole nähnyt hittielokuvaansa

21.4.2022 00:03

Näyttelijä Johnny Deppin taistelu ex-puolisioaan Amber Heardia vastaan jatkuu edelleen. Kaksikko on käynyt läpi oikeudessa kiistaansa siitä, kumpi kohteli toista vahingollisemmin. Depp vaatii ainakin 50 miljoonan dollarin korvauksia Heardilta tämän kirjoittaman julkaisun vuoksi. Heard ei maininnut tekstissään Deppiä nimeltä. Aquaman-näyttelijätär kirjoitti entisen puolisonsa pahoinpidelleen häntä.

Depp on nyttemmin vetänyt puolustuspuheeseensa mukaan menestysroolinsa merirosvokapteeni Jack Sparrow’na. Hän muistutti valamiehistöä mm. siitä, että tällaiset sarjakuvamaiset hahmot voivat tehdä paljon sellaista, mitä hän ei voisi tosielämässä tehdä.

Puolustuspuheensa sivussa Depp on maininnut, ettei hän itse asiassa ole nähnyt roolisuoritustaan Jack Sparrow’na. Yhdeksi maailman menestyneimmistä elokuvasarjoista kehkeytynyt Pirates of the Caribbean ei ole kulunut Deppin oman katseen alla, sillä hän ei ole katsonut näistä elokuvista ensimmäistäkään:

– En ole nähnyt sitä. Uskoisin, että se leffa menestyi aika hyvin, selvästikin, ja sitä haluttiin jatkaa, mikä sopi minulle. […] Kun tuo elokuva julkaistiin, perheeni ja minut vedettiin täysin toisenlaiseen elämään kuin ennen. Tällä tarkoitan, että Los Angelesin talomme portin yli yritettiin kiivetä, koska ihmiset halusivat nähdä Jack Sparrow’n. […] Meidän piti palkata lisää vartijoita, koska olin todella huolissani lasteni turvallisuudesta.

Lähde: Metro.co.uk

Kuva: Disney/ Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä, 2011