Arnold Schwarzenegger kertoi vuosia odotetun leffansa tilanteesta

8.3.2022 12:51

Kun elokuvamies Ivan Reitman kuoli helmikuussa, aiheutui tästä ongelmia myös pitkään suunnitelmissa olleelle elokuvaprojektille. Komedioistaan tunnetun Reitmanin piti ohjata jatko-osa vuonna 1988 hitiksi kasvaneelle hulluttelulleen Identtiset kaksoset.

Arnold Schwarzeneggerin ja Danny DeViton tähdittämän leffan jatkoa on tuumittu jo kauan. Sen tuotanto on törmännyt vuosien varrella kuitenkin esteisiin, kuten Schwarzeneggerin siirtymiseen politiikkaan useamman vuoden ajaksi. Triplets-nimisessä [suom. Kolmoset] jatko-osassa alkuperäisen komediakaksikon rinnalle liittyisi myös Eddie Murphy.

Elokuvan nykytilanteesta Schwarzenegger kertoo näin:

– Koimme pientä takapakkia, koska mies, jonka piti ohjata se, [ja] joka ohjasi Identtiset kaksoset, [eli] Ivan Reitman, nukkui suruksemme pois. Ja niinpä meidän täytyy nyt odotella vähän, kunnes tämä tilanne asettuu ja voimme edetä sen kanssa taas. Mutta [tarkoitus oli, että] kuvaukset alkaisivat lokakuussa ja näin saattaa edelleen tapahtua, vaikka nyt meidän pitää [ensin] löytää eri ohjaaja ja katsoa, mitä tämän projektin kanssa tehdään.

Lähde: Comingsoon.net

Kuva: Universal/ Identtiset kaksoset, 1988