Spider-Man hallitsee lippukassoilla – Kevin Feige väläytteli leffasarjan jatkosta

Hämähäkkimies-leffojen uusin tulokas, Spider-Man: No Way Home, on eittämättä tämän viikonlopun isoimpia menestyjiä. Elokuva on saanut kansainvälisesti lipputuloja jo yli 300 miljoonaa dollaria. Samalla puheet hahmon seuraavasta elokuvasta ovat heräilleet, sillä myös Spider-Mania näyttelevän Tom Hollandin sopimus vaikuttaisi kattavan lisää seikkailuja Marvelin seittisinkona.

Alkujaan No Way Homen odotettiin saavan varovaiset 150-180 milj. dollaria aloitusviikonloppunaan. Kassakoneiden kilinä on kuitenkin ollut uumoiltua kovempaa. Niinpä Marvel Studiosin johtohahmo Kevin Feige on astunut säestämän Sonyn Amy Pascalin aikaisempia kommentteja Hämähäkkimiehen jatkosta valkokankailla.

- Amy ja minä sekä Disney että Sony - olemme suunnitelmien alussa siinä, mihin tarina on kulkemassa seuraavaksi, Feige toteaa ja kertoo, ettei hän tahdo fanien kokevan uudestaan sellaista erotraumaa kuin edellisen Spider-Man-elokuvan, Far From Homen, kohdalla.

Feige jatkaa spoilaavaan sävyyn:

- [No Way Homen] lopussa näette Hämähäkkimiehen tekevän tärkeän päätöksen, sellaisen, mitä hänen ei ole nähty ikinä tekevän. Se on uhraus. Ja siitä me saamme paljon irti seuraavaan elokuvaan.

Lähteet: SlashFilm, Screen Daily, CinemaBlend, ScreenRant

Kuva: Sony Pictures/ Spider-Man: No Way Home, 2021