Loppu hiljaiselolle: Kick-Ass-leffasarjan jatkosta uutta tietoa julki

17.12.2021 14:46

Sarjakuvaan pohjautuva Kick-Ass-leffasarja nosti Chloë Grace Moretzin nimeksi kaikkien huulilla, kun hänen esittämänsä Hit-Girl antoi kyytiä pahiksille – Aaron Taylor-Johnsonin tulkitseman nimihahmon rinnalla. Onnettomuuden seurauksena kivun tuntemuksen menettänyt Kick-Ass on ollut poissa valkokankailta jo jonkin aikaa, mutta asiaan on tulossa muutos.

Ohjaaja Matthew Vaughn paljasti uutta tietoa leffasarjasta tuoreessa haastattelussaan. Vaughn on suunnitellut Kick-Assin paluuta jo useamman vuoden, mutta hän haluaa uuden elokuvan olevan reboot. Jo aikaisemmin hän on vihjannut, että tulevan rainan nimisankari ei olisi Taylor-Johnsonin tulkitsema Kick-Ass. Nyt se ei olisi myöskään Hit-Girl, vaan aivan uusi kasvo. Sellainen voisi olla yksinhuoltajasta rikostentorjujaksi hyppäävä Patience Lee, jota näyttelisi tummaihoinen näyttelijätär.

Nyt Vaughn lupailee jatko-osasta korkeamman ikärajan (R) elokuvaa. Ohjaajalla on jo selvästi hyvin tarkat suunnitelmat leffastaan:

– Kick-Ass saa ison rebootin parin vuoden sisään. Se on niin hemmetin sekopäinen [juttu], etten voi puhua siitä. Mutta kaikki on valmiina, kunhan saamme luvan sille. [Kick-Assin] oikeudet palautuvat parissa vuodessa, ja sitten me teemme rebootin, josta porukka on sitä mieltä, että olen ihan sekaisin.

Lähde: Collider

Kuva:Universal/Kick-Ass, 2010