Scarlett Johanssonin Disney-jupakalle piste

1.10.2021 14:29

Scarlett Johanssonin riita Disney-yhtiön kanssa on toistaiseksi ohitse. Näyttelijä halusi yhtiön oikeuteen, kun hän koki tämän rikkoneen sopimustaan Black Widow -elokuvan levityksessä.

– Olen iloinen, että saimme sovittua erimielisyytemme Disneyn kanssa. Olen uskomattoman ylpeä vuosien saatossa tekemästämme yhteistyöstä ja olen nauttinut suuresti tiimin kanssa tekemästämme luomistyöstä. Odotan yhteistyömme jatkuvan tulevina vuosina, Johansson toteaa tuoreessa lausunnossaan.

Disneyn edustajan mukaan yhtiöllä ollaan hyvin tyytyväisiä Johanssonin kanssa saavutettuun sopimukseen. Myös Disneyn suunnalta on tiedotettu, että yhtiöllä on toiveissa tehdä Johanssonin kanssa vielä useita projekteja, mukaan lukien Tower of Terror -elokuva. Tower of Terror tunnetaan Twilight Zone -henkisenä huvipuistoajeluna, joka on nauttinut isoa suosiota myös Disney Pariisin huvipuistossa.

Mitkä ovat Johanssonin ja Disneyn sopimuksen tarkemmat yksityiskohdat – tätä ei ole kummankaan osapuolen puolelta kommentoitu. Joka tapauksessa Black Widow -haaste ei nyt johtanut vuosien taisteluun oikeussaleissa.

Lähteet: The Wrap, Screenrant

Kuva: Disney/Marvel/ Black Widow, 2021