Kesken julkkistempauksen maahan lyyhistynyt Harry Potter -tähti lähetti terveisiä faneilleen

Parhaiten Harry Potter -elokuvien pikkupahiksena, Draco Malfoyna, tunnettu Tom Felton aiheutti kuluneella viikolla huolta fanikunnassaan. Näyttelijä otti osaa julkkisten kansoittamaan golf-turnaukseen torstaina, mutta romahti maahan kisan loppupuolella.

Syytä Feltonin yllättäen heikenneelle kunnolle ei ole vielä kerrottu. Hänet tunnetaan kuitenkin aktiivisena golfaajana, ja monet hänen viime vuosiensa rooleistaan ovat vaatineet hyvää fyysistä kuntoa. Felton täytti päivää ennen epäonnista golf-turnausta 34 vuotta.

Kentältä tajuissaan mutta paareilla pois kuljetettu Felton on nyttemmin julkaissut some-virrassaan videon, jossa hän kiittää fanejaan.

- Kävi vähän pelottava episodi, todellakin - mutta [olen] paranemaan päin, minusta on pidetty oikein hyvää huolta. Joten kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet paranemistoivotuksia, koska olen virallisesti toipilaana, Felton kertoo viestissään.

Lähteet: BBC, Variety

Kuva: CW/The Flash

R. Isoviita 26.09.2021 klo 17:47

Haastattelu vihjaa: Bill Murray mukaan Marvel-universumiin

Ghostbusters-staran kommentit roolista viittaavat tiettyyn elokuvaan.

Onko vuoden menestyneimmän Hollywood-leffan titteli kohta No Time to Dien hallussa?

Tänä vuonna sarjakuvaleffat eivät ole vielä päässeet kolmen kärkeen.

Darren Aronofsky kertoi saavansa erikoista vihapostia floppileffaansa liittyen

Jostain kuuluu parkaisu: ”Mother!”