Ohjaaja muistelee kuvauksia, joissa Bruce Willis heittäytyi vaikeaksi

Yli kymmenen vuotta sitten ohjaaja ja käsikirjoittaja Kevin Smith pääsi työskentelemään yhdessä Die Hard -tähti Bruce Willisin kanssa. Smithin mukaan hän oli Willisin pitkäaikainen fani. Kuvauksissa tapahtui kuitenkin sellaista, mikä löi särön kaksikon välille.

Pari kyttää -toimintakomedian piti olla Smithin kokeilu perinteisen, isomman Hollywood-tuotannon suunnalla. Willisin kanssa toimiminen osoittautui kuitenkin hankalaksi. Tämä ei esim. innostunut ollenkaan siitä, että hänen kanssanäyttelijänsä Tracy Morgan improvisoisi vuorosanojaan. Smithin mukaan Willis ei myöskään ollut yleensä kovin hanakka tarttumaan työhönsä.

- Pari kyttää olisi ollut hieno kokemus ilman sitä tosiseikkaa, että kohtasin todellista pimeyttä Bruce Willisissä. Minä rakastan elokuvien tekemistä ja hän taas ei ollenkaan, Smith summaa.

Willis on vuosien saatossa avannut omaa kantaansa kyseisen elokuvan tekemisestä. Tähti on niin ikään ilmaissut kokemuksen olleen ikävä, mutta kutsunut Smithiä itkupilliksi.

Lähde: CinemaBlend

Kuva: Warner Bros. /Pari kyttää, 2010

R. Isoviita 19.09.2021 klo 23:50

Haastattelu vihjaa: Bill Murray mukaan Marvel-universumiin

Ghostbusters-staran kommentit roolista viittaavat tiettyyn elokuvaan.

Onko vuoden menestyneimmän Hollywood-leffan titteli kohta No Time to Dien hallussa?

Tänä vuonna sarjakuvaleffat eivät ole vielä päässeet kolmen kärkeen.

Darren Aronofsky kertoi saavansa erikoista vihapostia floppileffaansa liittyen

Jostain kuuluu parkaisu: ”Mother!”