Scarlett Johansson avautui jatkostaan Marvel-leffoissa

Monien lykkäysten jälkeen se tapahtuu viimein: Scarlett Johanssonin tulkitseman Black Widow -sankarittaren sooloelokuvan ensi-ilta on näillä näkymin toteutumassa 9.7.21. Tämä leffa avaa Avengers-rainoista tutun hahmon taustoja.

Samalla kyse on luopumisesta. Scarlett Johanssonia ei nimittäin suurella todennäköisyydellä enää tuon jälkeen nähdä Black Widow'n alias Natasha Romanoffin vetimissä. Näin näyttelijä kommentoi tilannetta itse:

- Rehellisesti sanottuna, minusta tuntuu kuin aina, että on mahtavaa lähteä juhlista ennen kuin ne loppuvat.

Näyttelijän kommentista voi vetää myös sen johtopäätöksen, ettei hänellä ole nyt suurta halua astua toisen Marvel-hahmon rooliin, vaikka hän kertoo pitävänsä Black Widow -elokuvaa vahvana ja olevansa siihen tyytyväinen. Aiemmin Johansson on todennut, ettei nykynäkökulmastaan pidä tavasta, jolla Black Widow'ta käsiteltiin aivan aluksi (eli elokuvassa Iron Man 2).

- [Vaikka se oli elokuvana] todella hauska ja siinä oli paljon hyviä hetkiä, tämä hahmo oli todella seksualisoitu. [Hänestä] puhutaan kuin jonkinlaisena omaisuutena tai esineenä, kuin palana lihaa, Johansson tilitti.

Lähteet: Metro.co.uk, The Guardian

Kuva: Disney/Marvel Studios/ Black Widow, 2021

R. Isoviita 28.06.2021 klo 14:28

Miksi suitsutettu musikaaliuutuus joutui sensuurin uhriksi?

Romeo ja Julia -henkinen tarina sai uuden versioinnin.

Rust-elokuvan tragedia: Sheriffi on löytänyt tietoa patruunoiden alkuperästä

Myös Alec Baldwin antoi uuden haastattelun tapaukseen liittyen.

Tom Hollandin Spider-Man saattaakin jatkaa vielä toisen trilogian verran

Hollandin uusin Hämähäkkimies-seikkailu saa ensi-iltansa joulukuussa.