Megatähden väitetään olleen liian hankala yhteistyökumppani – käsikirjoittaja lähti Madonna-leffasta

Oscar-palkittu kirjoittaja Diablo Cody (kuvassa) on työstänyt musiikkimaailman suurtähti Madonnan elämästä kertovan elokuvan käsikirjoitusta. Vaan nyt Codyn kerrotaan jättäneen projektin kesken ja tuotantoyhtiö Universal Picturesin etsivän hänelle korvaajaa.

Codyn oli tarkoitus kirjoittaa Madonnan elämäkertaelokuva yhdessä laulajastaran kanssa. Madonna myös jakoi viime elokuussa sosiaalisessa mediassa videon, jonka saatetekstissä hän kertoi laativansa käsikirjoitusta Codyn seurassa ja vammoistaan toipuessaan. Madonnan viimeisin kiertue kärsi useista takaiskuista, sillä tähti joutui perumaan esityksiä mm. pudottuaan vahingossa tuolilta kesken show'n.

Madonna pitää elokuvan lankoja tiukasti otteessaan, sillä hänen on kerrottu sekä ohjaavan sen että näyttelevän siinä itse, toisin kuin aivan alkujaan suunniteltiin. Cody olisi väitetysti halunnut enemmän vapauksia työssään, jotta lopputulos olisi toimiva. Kun kehuttu käsikirjoittaja ei kuitenkaan niitä saanut, hän teki omat johtopäätöksensä ja irtisanoutui projektista.

Lähteet: Metro.co.uk, Good Morning America

Kuva: Joshua Jensen

R. Isoviita 02.04.2021 klo 23:07

Vahvistettu: Michael Keaton palaa Batmaniksi

Ikonisen roolin uusinta.

Seuraava Mad Max -sarjan leffa on edeltäjiään paljon massiivisempi

Ohjaaja ja käsikirjoittaja George Miller kertoi lisää jatko-osasta.

Aihetta iloon: Odotetun jatko-osan kuvaukset viimein päätökseen

Doctor Strangen paluu ottaa taas askeleen eteenpäin.

Spider-Man-pahiksen näyttelijä palaa rooliinsa lähes 20 vuoden jälkeen

Alfred Molina paljasti lisää tulevasta supersankariseikkailusta.

Stunt-naisen rooli toi hänelle elinikäisen porttikiellon

Borat 2:n kuulu temppu vaati isosti harjoittelua ja löi leiman tekijöihinsä.