Megatähden väitetään olleen liian hankala yhteistyökumppani – käsikirjoittaja lähti Madonna-leffasta

2.4.2021 23:07

Oscar-palkittu kirjoittaja Diablo Cody (kuvassa) on työstänyt musiikkimaailman suurtähti Madonnan elämästä kertovan elokuvan käsikirjoitusta. Vaan nyt Codyn kerrotaan jättäneen projektin kesken ja tuotantoyhtiö Universal Picturesin etsivän hänelle korvaajaa.

Codyn oli tarkoitus kirjoittaa Madonnan elämäkertaelokuva yhdessä laulajastaran kanssa. Madonna myös jakoi viime elokuussa sosiaalisessa mediassa videon, jonka saatetekstissä hän kertoi laativansa käsikirjoitusta Codyn seurassa ja vammoistaan toipuessaan. Madonnan viimeisin kiertue kärsi useista takaiskuista, sillä tähti joutui perumaan esityksiä mm. pudottuaan vahingossa tuolilta kesken show’n.

Madonna pitää elokuvan lankoja tiukasti otteessaan, sillä hänen on kerrottu sekä ohjaavan sen että näyttelevän siinä itse, toisin kuin aivan alkujaan suunniteltiin. Cody olisi väitetysti halunnut enemmän vapauksia työssään, jotta lopputulos olisi toimiva. Kun kehuttu käsikirjoittaja ei kuitenkaan niitä saanut, hän teki omat johtopäätöksensä ja irtisanoutui projektista.

Lähteet: Metro.co.uk, Good Morning America

Kuva: Joshua Jensen