Ihmeotukset-leffasarja: Mads Mikkelsen paljasti, kuinka hän lähestyy Johnny Deppin jättämää roolia

Lukuisien viivästysten jälkeenkin Fantastic Beasts- eli Ihmeotukset-elokuvasarja jatkuu edelleen. Vaikka Johnny Depp joutui yllättäen jättämään velhoseikkailun pääpahiksen roolin kesken kuvausten, hänen tilalleen saatiin nopeasti mm. Bond-pahiksena nähty Mads Mikkelsen.

Mikkelsenin tehtävä ei silti missään nimessä ole helppo. Näyttelijä on nyt paljastanut, ettei hän ole ollut yhteydessä Deppiin, joka nähtiin sysipahan Gellert Grindelwaldin saappaissa elokuvasarjan kahdessa ensimmäisessä osassa. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, etteikö Mikkelsen haluaisi keskustella roolista Deppin kanssa.

- Olen ollut täällä nyt viikon verran. […] En tunne [Johnny Deppiä]. Olen tavannut hänet kerran. Toivon, että minulla olisi hänen puhelinnumeronsa, mutta valitettavasti minulla ei ole sitä, Mikkelsen kertoo Ihmeotukset 3:n kuvauksista. Hän kehuu kuitenkin vuolaasti ohjaaja David Yatesia ja muita elokuvan tiimiläisiä saamastaan tuesta.

Elokuvan kuvausten oli tarkoitus jatkua syyskuusta helmikuuhun, ja leffan piti valmistua ensi vuonna. Deppin lähtö sekoitti pakkaa uudemman kerran niin, että Ihmeotukset 3:n ensi-iltaa on sittemmin puskettu aina heinäkuulle 2022. Kokolailla kylmiltään Grindelwaldin rooliin napatulle Mikkelsenille on silti selvää, miten hän voi ns. hoitaa oman tonttinsa mahdollisimman tehokkaasti:

- Ollakseni rehellinen, en voi tehdä muuta [kuin] luoda yhdistävän sillan sen välille, mitä [Depp] teki ja mitä minä aion tehdä. Katsotaan sitten, mihin se päätyy.

Lähteet: MovieWeb, AP, Screenrant

Kuva: Warner Bros./ Ihmeotukset: Grindelwaldin rikokset, 2018

R. Isoviita 22.12.2020 klo 23:37

Chris Evansin paluu Captain Americaksi: Eipä hihkuta ihan vielä

Näyttelijä julkaisi kryptisen viestin.

Viihdejätti hinkuaa Chris Prattin uutuusleffaa huimaan hintaan

Prattin uutukaisen piti saada maailman-ensi-iltansa elokuvateattereissa, mutta…

Oliko Chuck Norris mukana Capitol-kukkulan mellakassa?

Sosiaalisessa mediassa leviävä kuva on herättänyt huomiota.

Wonder Woman 1984 ei saa kehuja

Leffan ns. tuoreusprosentti notkahti alaspäin.