Mission: Impossible 7:n kuvaukset sittenkin tauolle

20.12.2020 23:32

Muutama päivä sitten julkisuuteen tuli äänite, jolla näyttelijä ja tuottaja Tom Cruise suomi kovin sanoin Mission: Impossible 7:n kuvaustiimiläisten toimia. Toimintaleffaa on kuvattu tiukkojen turvallisuusrajoitusten alla, sillä viime keväänä elokuvan kuvaukset oli pakko keskeyttää kokonaan covid-19-viruksen leviämisuhan takia.

Koska Mission: Impossible -rainojen budjetti keikkuu keskimäärin n. 137,2 miljoonan dollarin tietämillä, ja keskeytykset paisuttavat kuluja, elokuvan kuvauksia on pyritty jatkamaan eristetyissä oloissa. Kuluneella viikolla nimettömäksi jäänyt työntekijä kuitenkin tyri leffan turvallisuusohjeiden noudattamisen, ja sai kuulla Cruiselta mm. olevansa ääliörunkku, joka asettaa tuhansien elokuva-alan työntekijöiden toimeentulon vaakalaudalle. Cruise uhkasi tiimin jäseniä myös potkuilla, mikäli hän näkisi kenenkään heistä enää toimivan ohjeiden vastaisesti.

– Me emme jätä tämän helvetin elokuvan kuvauksia tauolle, Cruise totesi tunteenpurkauksessaan.

Nyt tähtinäyttelijän kerrotaan kuitenkin pyörtäneen tämän päätöksen, sillä Mission: Impossible 7:n kuvaukset ovat pysähtymässä aikaistetulle joulutauolle. Cruisen kerrotaan halunneen lähteä viettämään perhejoulua yksityiskoneellaan. Joidenkin lähteiden mukaan tunteet elokuvan kuvauksissa olisivat käyneet edelleen kuumina ja kourallinen kuvaustiimiläisiä olisi jopa lähtenyt toimestaan Cruisen purkauksen jälkeen.

Lähteet: MovieWeb, The Sun, TMZ, Forbes

Kuva: Paramount/Mission: Impossible – Fallout, 2018