Linda Hamilton kommentoi Terminator-leffojen jatkumista Dark Faten jälkeen

24.10.2019 14:40

James Cameronin uutta Terminator-leffa Dark Fatea on ylistetty jo siinä määrin, että tuottaja-käsikirjoittaja on avautunut suunnitelmistaan leffasarjan jatkolle. Sekä Arnold Schwarzeneggerin että Linda Hamiltonin takaisin synkkiin tulevaisuusvisioihin heittänyt Dark Fate jättää hänen mukaansa tilaa myös ainakin kahdelle elokuvalle lisää.

– Minusta tuntuu, että loimme näyttämön [tutkiaksemme ihmisen ja tekoälyn suhdetta] ja se [tutkiminen] jatkuisi seuraavassa ja kolmannessa elokuvassa. Ja nyt tiedämme täsmälleen, mihin menemme tämän ajatuksen kanssa, Cameron kertoo.

Mutta Sarah Connorina vielä yli nyt 60-vuotiaana kovaa kuntoaan Dark Fatessa esittelevä Linda Hamilton ei ole yhtä täpinöissään aiheesta kuin Cameron. Kun kovan kuntokuurin ja hiljaiselon jälkeen megaleffan keskeiseen osaan palanneelta Hamiltonilta kysyttiin, näyttelisikö hän Connoria vielä, tähden vastaus puhui paljon:

– Olen uhannut lavastaa kuolemani, jotten joutuisi tekemään seuraavaa, jos sellainen tulee eteen. Tämä oli tosi kovaa, tämä oli kovinta ja mahtavinta, mitä olen tehnyt ikinä.

Lähteet: Cinemablend, Collider

Kuva: Paramount/Terminator: Dark Fate, 2019