Näyttelijälegenda vetää sanojaan takaisin

Jokin aika sitten veteraaninäyttelijä Robert Redford ilmaisi, että The Old Man & The Gun jäisi hänen viimeiseksi elokuvakseen. Tosipohjainen kertomus kerta toisensa jälkeen rikoksistaan kiinni jääneestä miekkosesta sai maailmanensi-iltansa elokuvafestivaaleilla elokuussa. Jo nyt Redford on kuitenkin perumassa puheitaan.

1960-luvulta asti aktiivista uraa tehnyt tähti toteaa, ettei hän sittenkään välttämättä ole jäämässä eläkkeelle ihan vielä.

- Se [lausunto] oli virhe. Minun ei olisi koskaan pitänyt sanoa niin. Jos aion jäädä eläkkeelle, minun pitäisi vain hiljaa livahtaa pois näyttelemisen parista, mutta ei puhua siitä, koska arvelen sen tuovan mukanaan liikaa vääränlaista huomiota, Redford sanoo Varietyn uudessa haastattelussa.

Monissa elokuvissa Presidentin miehistä aina Captain America: The Return of the First Avenger -rainaan nähty Redford mainitsee lisäksi, että hän pitää tästä lähin tiedon lopettamisaikeistaan vain itsellään. Näin ollen jää toistaiseksi mysteeriksi, onko The Old Man & The Gun tosiaan Redfordin näyttelijänuran päätös. Leffan Suomen ensi-illasta ei ole vielä tarkkaa tietoa.

Lähteet: Variety, The Guardian, Screenrant

Kuva: Universal/ All Is Lost, 2013

R. Isoviita 21.09.2018 klo 22:46

Kevin Costnerin eeppinen projekti etenee

Intohimoprojekti.

Näyttelijä Anne Heche 1969-2022

Vakava onnettomuus.

Efektipuolen tekijöiden ahdingosta kaikuu karuja huhuja

Marvelin tallissakaan asiat eivät ole niin hyvin kuin ulospäin voi näyttää.

Karate Kid -leffasarja saa jatkoa, mutta ilman Jaden Smithiä

Uusi nuori, uudet murheet.

70’s Show’n tähti paljasti sairastuneensa vaikeasti

Ashton Kutcherilla oli hankala vuosi.