GOT-tähti mukaan Taika Waititin Hitler-komediaan

Thor: Ragnarök -ohjaaja Taika Waititin seuraavaa leffaa odotetaan mielenkiinnolla. Kyseessä on toisen maailmansodan aikaan sijoittuva satiiri, jossa Waititi itse näyttelee Hitleriä ja Scarlett Johansson puolestaan äitiä, jonka poika on kasvanut natsien leirillä.

Leffan tuoreisiin näyttelijäkiinnityksiin kuuluu paremmin Game of Thrones -sarjasta tuttu Alfie Allen. Brittinäyttelijä, joka Game of Thronesissa on jo useita kausia nähty sekä luopiona että rankan kidutuksen kohteeksi joutuneena ihmispolona, Theon Greyjoyna, saa uudessa elokuvassa varsin erilaisen roolin. Hänet nähdään Waititin Jojo Rabbit -komediassa saksalaissotilaana, joka pitää natsileirin kuria ja järjestystä yllä.

Jojo Rabbitin kuvaukset ovat tiettävästi jo käynnissä. Edellä mainittujen lisäksi elokuvaan on roolitettu näyttelijät Sam Rockwell ja Rebel Wilson. Se, milloin elokuva nähdään mahdollisesti Suomen valkokankailla, on vielä auki.

Lähde: Deadline

Kuva: HBO/Game of Thrones/ Macall B. Polay

R. Isoviita 15.06.2018 klo 20:56

Kauhusarja Scream jatkuu, mutta mistä nyt on kyse?

Wes Cravenin aloittama leffasarja tekee paluuta ensi vuonna.

Etkö saa tarpeeksesi Jurassic Parkin kuumasta kaaosteoreetikosta? Lisää tulossa…

Jurassic World: Dominion ei ole ainut, jossa Jeff Goldblumin hahmo seikkailee jatkossa.

Marvel-tuotantojen tekeminenkö siistiä? Käsikirjoittaja paljastaa

Seikkailut eivät synny ihan kädenkäänteessä.

Uusi Jurassic World -leffa korjaa franchisen vanhaa virhettä

Ohjaajalla on kova hypetys päällä.