Jurassic World 3 on tulossa

Jurassic Park -elokuvien sarjaa jatkava Jurassic World -leffojen toinen osa ei ole vielä ehtinyt edes ensi-iltaan, mutta samaan todellisuuteen sijoittuva Jurassic World 3 on jo suunnitteilla. Kakkososa, Jurassic World: Kaatunut valtakunta, on herättänyt jo sen verran hyvää ennakkohytinää, että tuotantoyhtiö Universal haluaa jatkaa leffasarjaa.

Tähän päivään modernin tieteen avulla elvytetyn dinosauruskannan ja ihmisten kohtaamisista laatii uutta käsikirjoitusta Jurassic Worldista asti sarjan parissa töitä paiskinut Colin Trevorrow. Hänen lisäkseen käsikirjoituksen kanssa työskentelee Emily Carmichael, joka on kirjoittanut myös ensi kuussa Suomeenkin rantautuvaa Pacific Rim: Kapina -tieteistoimintaelokuvaa.

Trevorrow on jo etukäteen suitsuttanut leffasarjan kakkososaa jännittäväksi ja kauniiksi. Itse hän lupaa tuoda kolmanteen osaan käsikirjoittajakumppaninsa kanssa "uuden tunteen tason", mutta jättää paljastamatta enempää suunnitelmistaan. Näillä näkymin Jurassic World 3:n ensi-ilta on luvassa kesäkaudella 2021.

Lähteet: IGN, CinemaBlend

Kuva: Universal/Jurassic World: Fallen Kingdom, 2018

R. Isoviita 23.02.2018 klo 23:03

Kehutun heavyleffa Sound of Metalin tähden lähipiirin reaktiot Oscar-ehdokkuudesta voivat yllättää

Kunnianosoituksen arvo riippuu niin monesta seikasta…

Ohjaaja Gore Verbinski paljasti yksityiskohtia flopanneen lännenseikkailunsa takaa

Ihmissuden ulvonta jäi sentään vain paperille.

Kaikki tämä uudesta Indiana Jones -leffasta tiedetään nyt

Sarjan viides elokuva sai uuden näyttelijäkiinnityksen.

Netflixin lopettaman kulttisarjan tekijät pyytävät apua faneilta

Hillittömiä mysteerinäytöksiä halutaan tehdä lisää.

Netflixin Knives Out -jatko-osista luvassa hillittömät palkkiot

Suoratoistojätti nappasi oikeudet leffasarjaan alkuperäisten tuotantoyhtiöiden edestä.