Game of Thrones -tähteä epäilyttää, miten hänen käy sarjan jälkeen

23.1.2018 22:48

Game of Thronesin uusi tuotantokausi on parhaillaan tekeillä. Suositun fantasiasarjan raa’assa maailmassa moni hahmo on ehtinyt heittää henkensä valtaistuinpelin tuoksinassa. Niin ei kuitenkaan ole vielä käynyt Starkien perheen nuorimmalle tyttärelle, pippuriselle Arya Starkille, jona sarjassa on sen alusta asti nähty Maisie Williams.

Nyt parikymppinen Williams nähdään tutussa roolissaan jälleen vasta ensi vuoden puolella, kun HBO julkaisee Game of Thronesin kuusi viimeistä jaksoa. Williams tähyilee kuitenkin jo sarjan jälkeiseen aikaan. The Irish Timesille antamassaan haastattelussa hän nostaa esiin epäilynsä siitä, miten hänen käy Game of Thronesin jälkeen.

– Olen vasta alkanut tajuta, että hahmot, jotka ovat saatavillani, ovat ulottuvillani ulkonäköni takia. […] Tämä ala on hyvin pinnallinen. Ja minä en näytä keneltäkään, joka roolitettaisiin osiin, mitkä ovat, no, seksualisoituja, Williams toteaa lehdelle.

Vaikka Arya Stark on Game of Thronesin pidettyjä sankareita, perinteisen kauneuskäsityksen avulla tätä asemaa ei ole saavutettu. Arya turvautuu yleensä sisukkuuteensa ja taistelutaitoihinsa. Williams mainitsee haastattelussa ihailevansa leuat loksauttavan kauniita Hollywood-näyttelijättäriä, mutta harmittelee samalla sitä, että vain tietyn tyyppisellä kauneudella on asiaa valkokankaille. Ensi vuonna Williams tähdittää myös kauhuelementtejä hyödyntävää X-Men-leffa The New Mutantsia.

Lähde: The Irish Times (Metro.co.uk)

Kuva: HBO (Helen Sloan)/Game of Thrones