Kevin Baconin kulttikauhuleffa tekee paluun

Näyttelijä Kevin Baconin tähdittämä Väristyksiä on aiheuttanut vilunväreitä ja naurunpyrskähdyksiä jo vuodesta 1990. Kulttistatuksella ratsastava kauhukomedia sai neljä jatko-osaa, joista viimeisin on vuodelta 2015. Väristykset kuitenkin jatkuvat edelleen.

Baconin mukaan hän valmistelee Syfy-kanavalle tarinan uutta versiota. Mukana projektissa on myös Oscar-palkitun Whiplash-muusikkodraaman ja Split-kauhujännärin tuottaja Jason Blum. Tällä erää tekeillä ei kuitenkaan ole elokuvaa.

- Me teemme [sarjan] pilottia Syfylle, Bacon täsmentää ScreenDailylle antamassaan haastattelussa. Näyttelijä palaa rebootin myötä alkuperäiseen Väristyksiä-rooliinsa Valentine McKeeksi. McKee on ympäri Nevadan hiekkaisia maita kiertävä jokapaikanhöylä, joka alkuperäisessä leffassa joutui kesken työkeikkansa kohtaamaan hiekassa elävät ja ihmislihasta riemastuneet jättiläismadot.

Baconin mukaan uusi Väristyksiä-sarja näyttää, mitä McKeelle on tapahtunut sitten viime näkemän.

- Tämä on ainut näyttelemäni hahmo, johon minua on kiinnostanut palata 25 vuoden jälkeen. [Väristyksiä] on todella hyvä leffa, näyttelijä hehkuttaa ja lisää, ettei hänellä ole yleensä tapana katsella vanhoja elokuviaan, mutta teki tämän kohdalla poikkeuksen.

Lähde: ScreenDaily

Kuva: Universal

R. Isoviita 27.06.2017 klo 19:38

Voisiko Johnny Depp sittenkin palata Pirates of the Caribbean -leffoihin?

Huipputuottaja Bruckheimer valottaa tilannetta.

Neljäs Ihmeotukset-leffa ei ole näkyvissä: Ohjaaja lähti tekemään muuta

Dumbledoren salaisuudet ei ole kiinnostanut toivotusti.

Yksi iso hahmo puuttuu Top Gun -jatko-osasta – mutta miksi?

Näyttelijä itse on antanut yhden selityksen.

Robbie Williamsin elämästä kuvataan leffaa – tähti nähdään elokuvassa myös itse

Yli 75 miljoonaa levyä – niiden varrelta riittänee tarinaa.