Kevin Baconin kulttikauhuleffa tekee paluun

Näyttelijä Kevin Baconin tähdittämä Väristyksiä on aiheuttanut vilunväreitä ja naurunpyrskähdyksiä jo vuodesta 1990. Kulttistatuksella ratsastava kauhukomedia sai neljä jatko-osaa, joista viimeisin on vuodelta 2015. Väristykset kuitenkin jatkuvat edelleen.

Baconin mukaan hän valmistelee Syfy-kanavalle tarinan uutta versiota. Mukana projektissa on myös Oscar-palkitun Whiplash-muusikkodraaman ja Split-kauhujännärin tuottaja Jason Blum. Tällä erää tekeillä ei kuitenkaan ole elokuvaa.

- Me teemme [sarjan] pilottia Syfylle, Bacon täsmentää ScreenDailylle antamassaan haastattelussa. Näyttelijä palaa rebootin myötä alkuperäiseen Väristyksiä-rooliinsa Valentine McKeeksi. McKee on ympäri Nevadan hiekkaisia maita kiertävä jokapaikanhöylä, joka alkuperäisessä leffassa joutui kesken työkeikkansa kohtaamaan hiekassa elävät ja ihmislihasta riemastuneet jättiläismadot.

Baconin mukaan uusi Väristyksiä-sarja näyttää, mitä McKeelle on tapahtunut sitten viime näkemän.

- Tämä on ainut näyttelemäni hahmo, johon minua on kiinnostanut palata 25 vuoden jälkeen. [Väristyksiä] on todella hyvä leffa, näyttelijä hehkuttaa ja lisää, ettei hänellä ole yleensä tapana katsella vanhoja elokuviaan, mutta teki tämän kohdalla poikkeuksen.

Lähde: ScreenDaily

Kuva: Universal

R. Isoviita 27.06.2017 klo 19:38

Maailman parhaimmasta agentista valmistuu leffa, jossa nähdään myös Henry Cavill

Näyttelijä on ollut Bond-spekulaatioissa mukana.

Tolkien-tähti pestattiin todella kumman hepun rooliin

Kokemusta myös muista kummajaisista.

Tulipalo tuhosi mittavan määrän elokuvahistoriaa

Harvinaisuuksia katosi.

Tom Hanks hyppäsi omintakeisesta näkemyksestään tunnetun ohjaajan kelkkaan

Uudella leffalla ei ole vielä nimeä.