Pamela Anderson harkitsee uutta Baywatch-roolia

25.2.2016 14:23

Punaisista uimapuvuistaan ja rannalla juosseista hyvännäköisistä näyttelijöistään muistettava Baywatch-sarja oli 1990-luvun suuria katsojasuosikkeja. Sarjan pohjalta kehiteltävä elokuva tuo valkokankaille kuitenkin uudet näyttelijät. Tai näin ainakin on aiemmin annettu ymmärtää.

Yksi Baywatchin tunnetuimmista kasvoista, Pamela Anderson, on myös saanut roolitarjouksen tulevasta elokuvasta. Anderson näytteli alkujaan rantavahti C. J. Parkeria, mutta ensi vuonna tulossa olevaan leffaan tuohon rooliin on kiinnitetty Kelly Rohrbach (Rizzoli & Isles). Anderson ei ole kertonut, minkälainen hänen roolinsa elokuvassa olisi ollut, mutta hän on todennut sivuuttaneensa saamansa tarjouksen.

Näyttelijä ei kuitenkaan ole täysin kääntänyt selkäänsä Baywatch-leffalle.

– En ole hylännyt sitä [ajatusta] kokonaan. Luovuin siitä, mitä he tarjosivat minulle, mutta katsotaan mitä tapahtuu seuraavaksi, Anderson sanaili ET Canadan haastattelussa. Hän paljasti myös, ettei ole tutustunut elokuvan käsikirjoitukseen, mutta pitää alkuperäistä sarjaa niin suurena osana elämäänsä, että hän antaa paljon arvoa myös tulevalle elokuvalle.

Baywatch-leffassa näyttelevät mm. Zac Efron, Alexandra Daddario, Priyanka Chopra ja Dwayne Johnson. Sarjassa mukana olleen David Hasselhoffin on myös huhuttu pistäytyvän jossakin elokuvan roolissa, mutta ei Mitchinä, sillä se rooli on nyt varattu jo toimintatähti Johnsonille. Hasselhoff kommentoi Baywatch-elokuvaa USA Todaylle n. kuukausi sitten, jolloin hän totesi, ettei ole kuitenkaan ollut yhteydessä sen tekijöihin vuoteen, mutta odottelee yhteydenottoa.

Lähteet: EW, CinemaBlend, Variety, ET Canada, USA Today

Kuva: Fremantle Media