Lisää dinosauruksia

Menneen kesäkauden parhaiten myynyt megaleffa Jurassic World saa jatkoa vuonna 2018. Tähän mennessä liki 652 miljoonaa dollaria keränneen dinosaurusspektaakkelin jatkoon liittyy nyt uutta tietoa.

Tuotantoyhtiö Universalin päällikkö Donna Langley kertoi THR:n haastattelussa, että Jurassic World 2 on parhaillaan suunnitteluasteella. Kesämenestyksen ohjaaja Colin Trevorrow on hänen mukaansa luonnostelemassa elokuvan tarinaa. Trevorrow tekee tarinan luomisessa yhteistyötä leffasarjan startanneesta Jurassic Parkista ja useista muista menestyselokuvista sekä tuottajana että ohjaajana muistettavan Steven Spielbergin kanssa.

- Heillä on oikeastaan idea kahteen seuraavaan elokuvaan. Meidän tietämättämme tästä kaavailtiin trilogiaa. Se oli hauska yllätys, Langley kertoo. Trevorrowin ja Spielbergin lisäksi dinosauruspuiston tunnelmiin ovat palaamassa näyttelijät Chris Pratt ja Bryce Dallas Howard. Tässä vaiheessa ei ole kuitenkaan vielä selvillä, ovatko molemmat mukana myös trilogian päätösosassa.

Lähteet: THR, Box Office Mojo

Kuva: Universal Pictures

R. Isoviita 05.11.2015 klo 20:11

Kehutun heavyleffa Sound of Metalin tähden lähipiirin reaktiot Oscar-ehdokkuudesta voivat yllättää

Kunnianosoituksen arvo riippuu niin monesta seikasta…

Ohjaaja Gore Verbinski paljasti yksityiskohtia flopanneen lännenseikkailunsa takaa

Ihmissuden ulvonta jäi sentään vain paperille.

Kaikki tämä uudesta Indiana Jones -leffasta tiedetään nyt

Sarjan viides elokuva sai uuden näyttelijäkiinnityksen.

Netflixin lopettaman kulttisarjan tekijät pyytävät apua faneilta

Hillittömiä mysteerinäytöksiä halutaan tehdä lisää.

Netflixin Knives Out -jatko-osista luvassa hillittömät palkkiot

Suoratoistojätti nappasi oikeudet leffasarjaan alkuperäisten tuotantoyhtiöiden edestä.