Maineikkaita nimiä Sandler-komediaan

27.1.2015 09:20

Koomikkotähti Adam Sandlerin suosion laskusuunnasta huolimatta miehellä riittää yhä mainetta. Tällaiseen päätelmään voi tulla, mikäli tarkastelee Sandlerin tulevan komedian muuta miehitystä. Netflixin kanssa neljästä yhteisestä elokuvasta sopinut koomikko on hieman samoilla linjoilla ohjaaja Quentin Tarantinon kanssa, sillä molemmat tekevät tahoillaan westerniä.

Ensimmäinen Sandlerin Netflix-sopimukseen sisältyvä raina on aiemmin toisen tuotantoyhtiön pakeilla tehtäväksi suunniteltu Ridiculous 6. Sandlerin osittain itse kirjoittama westernhassuttelu on innostanut mukaan tunnettuja näyttelijöitä. Ridiculous 6:n riveissä nähdään näillä näkymin mm. Steve Buscemi, Rob Schneider, Luke Wilson, Dan Aykroyd, Jon Lovitz, Nick Nolte, Danny Trejo ja Taylor Lautner.

Sitä ei ole kerrottu, moniko mainituista näyttelijöistä vain pistäytyy ruudussa ja esittääkö joku heistä kenties itseään tai itsensä parodiaa, kuten legendaarinen Al Pacino teki Sandlerin paljon parjatussa komediassa Jack and Jill. Nolte kuitenkin esittää tulevassa elokuvassa Sandlerin kadonnutta isää, Buscemi eräänlaista jokapaikanhöylää ja Trejo roistokoplan päällikköä. Sandlerin itsensä osalla on tulkita intiaanien kasvattaman orvon roolia. Ridiculous 6:n tuotanto käynnistyy varsinaisesti ensi kuussa.

Lähteet: TheWrap, Collider

Kuva: BVI Finland/ Oikeesti aikuiset