Space Jam: Uusi legenda

Alkuperäinen nimi:Space Jam: A New Legacy
Valmistusvuosi:2021
Pisteytyksiä: 10
Tarkka arvio: 1.80

Jamit jälleen kehiin! NBA-mestari ja koko maailman tuntema koripallotähti LeBron James sekä ajaton piirrossankari Väiski Vemmelsääri lähtevät huikealle seikkailulle animaatiota ja oikeita näyttelijöitä yhdistelevässä elokuvassa “Space Jam: Uusi legenda”, jonka takana ovat ohjaaja Malcolm D. Lee sekä hänen innovatiiviset yhteistyökumppaninsa Ryan Coogler ja Maverick Carter. Mullistava matka on maailmojen mielipuolinen sekoitus, joka paljastaa, miten pitkälle jotkut vanhemmat ovat valmiita menemään saadakseen yhteyden lapsiinsa. Kun LeBron ja hänen poikansa Dom jäävät vangeiksi digitaaliseen ympäristöön, jota hallitsee vallan ottanut tekoäly, LeBronin on johdatettava joukkonsa turvallisesti kotiin apunaan Väiski, Lola Vemmelsääri ja koko jengi tunnetusti kurittomia Looney Tunes -hahmoja ja kukistettava tekoälyvaltiaan digitaaliset mestarit koriskentällä – joukko ennennäkemättömiä erikoiskykyjä omaavia ammattilaisia. Tune-jengi haastaa konnat elämänsä tärkeimpään matsiin, jossa pelissä ovat LeBronin side poikaansa sekä omana itsenään pysymisen voima. Aina toimintavalmiit Looney Tunesit pöllyttävät perinteitä, turboahtavat ainutlaatuiset taitonsa ja yllättävät jopa itse ”Kuningas” Jamesin omintakeisella pelityylillään.

Kommentit & Pisteytykset

The Sam1