Jeremy Renner vastasi julkisuudessa esitettyihin koviin väittämiin

16.10.2019 16:09

Marvel-leffojen Hawkeye-hahmona monelle tutuksi tullut näyttelijä Jeremy Renner on viime päivinä ollut kovien väitteiden kohteena. Avenger-näyttelijän entinen puoliso Sonni Pacheco on vaatinut heidän tyttärensä huoltajuutta yksin itselleen. Pachecon oikeuteen toimittamien asiakirjojen perusteella Renner mm. käyttää holtittomasti sekä huumausaineita että alkoholia ja on uhannut ristää sekä Pachecon hengen että oman henkensä.

TMZ-viihdesivuston haltuunsa saamissa asiakirjoissa väitetään, että Renner olisi myös ampunut käsiaseella asuntonsa kattoon tyttärensä nukkuessa läheisessä huoneessa. Pachecon ja Rennerin avioliitto kesti n. vuoden. Heidän tyttärensä on nyt kuusivuotias.

Näyttelijä on sittemmin viestittänyt vastineensa syytöksille julkisuuteen. Vastineessaan hän kieltää väitteet päihteiden väärinkäytöstä omalta osaltaan ja toteaa teettäneensä myös huumetestejä kolmen kuukauden ajan sanojensa todisteeksi. Tämän lisäksi hän toteaa palkanneensa mielenterveyden asiantuntijan seuraamaan tapaamisiaan tyttärensä kanssa, vakuuttaakseen olevansa lapselle hyvä vanhempi.

Huoltajuuskiista etenee rumana, sillä Rennerin mukaan ex-vaimo Pacheco olisi itse asiassa heistä se, jolla on päihdeongelma. Yksityiselämän sotkujen rinnalla näyttelijä jatkaa Clint Bartonin alias Hawkeyen esittämistä. Hahmolle on suunniteltu mm. omaa nimikkosarjaa. Sen pitäisi ilmestyä Disneyn uuteen suoratoistopalveluun vuonna 2021.

Lähteet: TMZ, We Got This Covered

Kuva: Avengers: Endgame, 2019