Deadpool palaa valkokankaille piankin?

13.9.2019 12:45

Suulas ja mielellään katsojalle haasteleva Deadpool saattaa palata valkokankaille jo ensi vuonna. Ryan Reynoldsin esittämä X-Men-sankari on saanut jo kaksi soololeffaa, mutta hahmon oikeuksien vaihdettua omistajaa Foxin ja Disneyn välisen kaupan myötä, on tämän punanutun kohtalo ollut hämärä.

Reynolds itse on vihjaillut, että kolmas Deadpool-raina saattaisi olla tulossa, mutta tällä erää siitä ei ole vankempaa tietoa. Sen sijaan Deadpool, monien sarjakuvaleffafanien suosikkihahmo, nähtäneen Scarlett Johanssonin tähdittämän Black Widow -elokuvan lopussa. Huuliveikko on sitkeän huhun mukaan haluttu tuoda ensi vuonna julkaistavan Black Widowin lopputekstien aikana nähtävään lisäkohtaukseen.

Yhdeksi loppukevennykseksi Deadpool ei tulle Disneyn alaisuudessa jäämään, sillä hahmolle kaavaillaan tilaa myös muista Marvelin elokuvauniversumin tulevista leffoista. Tämä tarkoittaisi sitä, että Deadpool kävisi heittämässä läppää yhdessä jos toisessa Marvel-rainassa sillä välin kun hahmon kolmatta soololeffaa vielä suunnitellaan.

Lähteet: We Got This Covered, Cosmic Book News

Kuva: 20th Century Fox/Deadpool 2, 2018