Keanu Reeves toppuuttelee Bill & Ted -fanien intoa

16.7.2018 18:54

Kahjo kaksikko Bill & Ted nähtiin seikkailemassa omassa elokuvassaan viimeksi vuonna 1991. Keanu Reevesin ja Alex Winterin näyttelemän parivaljakon kolmatta elokuvaa on odotettu näin ollen jo pitkään. Tämän vuoden puolella uudesta leffasta on kuulunut positiivisia uutisia, mikä on riemastuttanut koomisen muusikkokaksikon faneja.

Nyt Keanu Reeves on kuitenkin astunut julkisuuteen toppuuttelemaan innokkaimpia faneja. Vaikka aiemmin on vihjattu, että hän ja Alex Winter olisivat palaamassa tuttuihin rooleihinsa nuoruusvuosiltaan, Reeves muistuttaa, ettei kaikki ole niin suoraviivaista.

– En tiedä, onko se todellista. Olemme yrittäneet pitkään saada tätä elokuvaa tehdyksi, ja siinä on yhä haasteita. Minä todella rakastan niitä hahmoja ja uskon, että meillä on tarina kerrottavaksi. Osa tässä on viihdeteollisuusjuttuja – rahoitusta, oikeuksia, sopimuksia, Reeves summaa ylitettävinä olevia esteitä ja lisää, ettei ongelmia kuitenkaan ole luovuuteen liittyvien asioiden kanssa.

Reevesin lausunnosta voi päätellä, että hauskan eteen on tehtävä vielä paljon paperitöitä. Näin ollen on vielä epävarmaa, milloin kolmas Bill & Ted -leffa on tulossa.

Lähteet: CinemaBlend, Yahoo!

Kuva: MGM/Orion/Paramount