Erinomainen juoni ja toteutus. Tehosteetkin aina vain paranevat!

Jos olette jo aiempia tuotantokausia katselleet niin varmasti tiedättekin jo mistä Smallville kertoo. No kerron sen nyt tässäkin. Smallville kertoo itse Teräsmiehen nuoruudesta nuortensarja-tyyliin. Clarkin (Tom Welling) ovat adoptoineet mukava pariskunta Martha ja Jonathan Kent ( Annette O'Toole, John Schneider ). Heille kaikille aina vain sattuu ja tapahtuu.

Sitten itse kolmanteen tuotantokauteen. Clark on lähtenyt Smallvillestä Metropoliseen punaisen kryptoniitin vallassa. Hän elää joutilaan elämää: ryöstelee pankkiautomaatteja, levittelee rahojaan tanssiklubeilla sekä ostelee hienoja autoja. Martha ja Jonathan ovat olleet jo kuukausia huolissaan pojastaan. Lopuksi Clark saadaan pois punaisen kryptoniitin vallasta ja hän palaa kotiin. Clark on onnellisesti yllättynyt saamaan tietää, että Lex Luthor pelastui kuolemalta lentokone-onnettomuudesta. Lex ja Clarkin kovaonninen toverillisuus on vahvistunut tähän ihmeen ansiosta, mutta aiheuttaa kireyttä läheisessä Kentin perheessä. Jonathan pelkää, että Lex tulee jäljittelemään Lionelia ( John Glover ) ja hänen häikäilemättömiä tapoja, vaikka sillä aikaa Lex yrittää luoda oman identiteettinsä.

Kokonaisuudessaan: Erinomainen juoni ja toteutus. Tehosteetkin aina vain paranevat! Myös näyttelijät hoitavat homman kotiin kiitettävästi.

Antecc
Käyttäjä, 1 arvostelu